Benzine indirim pompaya ve tabelaya yansıdı Benzine indirim pompaya ve tabelaya yansıdı
Kamuya sözleşmeli kamu personeli alımı başvuruları kapsamında güncel süreç tamamlanacak. Kalkınma ajansı personeli alımları için başvurular online olarak yapılabilecektir. Başvuru tüm iş ve işlemlerini, güncel süreci ve şartları hemen bu haberimizden inceleyebilirsiniz.
Başvurularda sisteme yüklenmesi gereken belgeler
  • Özgeçmiş CV,
  • Fotoğraf,
  • Diploma,
  • KPSS sonuç belgesi,
  • Sonuç belgesi,
  • Adli sicil kaydı belgesi,
  • Askerlik durumunu gösterir belge isteniyor.
Sözleşmeli personel alımı başvuru genel şartları
Adayların 657 Devlet Memurları Kanunu DMK’daki yer alan şartlara haiz olmaları gerekmektedir. Bu kapsamda:
  • Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olması,
  • Askerlikle ilişiği bulunmaması,
  • 50 yaşını doldurmamış olması,
  • Kamu haklarından mahrum olmaması,
  • Affa uğramış olsalar bile belirtilen ilgili suçlardan dolayı hükümlü olmaması,
  • Güvenlik soruşturması veya arşiv araştırması olumlu olması,
  • Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek sağlık problemi bulunmaması,
  • 2023 - 2024 yılları Kamu Personel Seçme Sınavı KPSS’den ilgili puan türlerinden seksen puanı olması,
  • YDS’den en az 70 puanının olması şartı var.
Kamu personeli alımında başvuru nitelikleri nelerdir?
Uzman personel alımı 2 kontenjana başvuru için “Kamu Yönetimi, Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Uluslararası İlişkiler, Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler” mezunları başvuru yapabilecektir.
Uzman personel alımı 1 kontenjana başvuru için “Şehir ve Bölge Planlama” mezunları başvuru yapabilecektir.
İzmir Kalkınma Ajansı devlet personel alımı başvuruları
İzmir Kalkınma Ajansı bünyesinde devlet personel alımı için online başvuruları alınıyor. 6 Aralık 2024 tarihine kadar başvurular yapılabilecektir. Adaylar başvurularını gerekli süreç içerisinde internetten yapmaları gerekiyor.
İzmir Kalkınma Ajansı memur alımı başvuru kılavuzu.
Editör: Editör Melek