Aile Bakanlığı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı, Aile Destek Merkezleri (ADEM) projeleri kapsamında Koordinatör ve Eğitici pozisyonu için personel alımı yapacağını duyurdu. ADEM personeli alımı başvuru şartları ve tüm detayları bu yazımızda bulabilirsiniz.

Başvuru İçin Gerekli Belgeler Nelerdir?

  • Kimlik fotokopisi.
  • Vukuatlı nüfus kayıt örneği.
  • Yerleşim yeri belgesi.
  • KPSS sonuç belgesi (2024).
  • Adli sicil belgesi.
  • Lisans diploması veya mezuniyet belgesi
  • Özgeçmiş.
  • Vesikalık fotoğraf.
  • Sağlık kurulu raporu.

Genel Başvuru Şartları Nelerdir?

  • Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak.
  • Kadın olmak.
  • 18-40 yaş aralığında bulunmak.
  • Kamu haklarından mahrum bulunmamak.
  • Adli sicil kaydı bulunmamak.
  • 2024 yılı en az 60 KPSS P3 puanına sahip olmak.
  • Temel bilgisayar becerilerine sahip olmak.
  • Sağlık durumu görevi yapmaya elverişli olmak.
  • Erzincan Merkez ilçesinde ikamet etmek.

Kamu personeli alımı başvuru nitelikleri nelerdir?

Koordinatör pozisyonu için: 4 yıllık lisans eğitimi veren Eğitim Fakültelerinden, Fen-Edebiyat Fakültelerinden veya Psikoloji, Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik, Sosyoloji, Çocuk Gelişimi, Sosyal Hizmet alanlarından mezun olmak gerekiyor.

Gelir İdaresi’nden UTTSS Uygulaması İçin Kritik Uyarı! Gelir İdaresi’nden UTTSS Uygulaması İçin Kritik Uyarı!

Eğitici pozisyonu için: 4 yıllık lisans eğitimi veren Eğitim Fakültelerinden, Fen-Edebiyat Fakültelerinden veya Psikoloji, Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik, Sosyoloji, Çocuk Gelişimi, Sosyal Hizmet alanlarından mezun olmak gerekiyor.

Personel Alımı Başvuru Süreci Nasıl İşler?

Başvurular 28 Ağustos 2024 tarihine kadar şahsen “Erzincan Merkez Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı'na” yapılabilecek.

Personel alımı başvuru kılavuzu.

Editör: Editör Melek