Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı ile Milli Eğitim Bakanlığı MEB bünyesinde farklı birimlerine yeni personel alımları açıklandı. Türkiye genelindeki çeşitli kamu kurumları, farklı pozisyonlarda görevlendirilmek üzere işçi alımı yapacağını duyurdu. Bu ilanlar, iş arayan vatandaşlar için önemli bir fırsat sunarken, kurumların ihtiyaç duyduğu alanlarda istihdam sağlanmış olacak. İşte detaylar ve başvuru koşullarının yer aldığı yazımız.
Başvuru İçin Gerekli Belgeler Nelerdir?
-
Kimlik belgesi fotokopisi.
-
İkametgah belgesi.
-
Adli sicil belgesi.
-
Sağlık raporu.
-
Diploma aslı, kurum ya da noter onaylı örneği.
-
Ehliyet belgesi fotokopisi.
-
İŞKUR'dan alınmış İŞKUR kayıt belgesi.
-
Askerlik durumunu gösteren belge.
-
İkametgah belgesi.
-
Fotoğraf.
-
E-devletten alınacak SGK dökümü.
-
Ehliyet (Ön Büro Görevlisi için). Kurumlar bazında başvuru belgelerinde değişiklik olabilir.
Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı Personel Alımı Tüm Detayları
Arapgir Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığı yardımcı hizmet görevlisi alımı. Malatya'nın Arapgir ilçesinde bulunan Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığı, yardımcı hizmet görevlisi pozisyonunda daimi olarak görevlendirilmek üzere personel alımı yapacak. Adayların aşağıdaki şartları taşıması gerekmektedir:
-
Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak.
-
Medeni haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak.
-
18 yaşını bitirmiş ve 40 yaşını doldurmamış olmak.
-
Askerlik görevini yapmış veya muaf olmak ya da askerlikle ilişiği bulunmamak.
-
Kamu haklarından mahrum bulunmamak.
-
Türk Ceza Kanunu'nun 53. maddesinde belirtilen suçlardan mahkum olmamak.
-
En az lise mezunu olmak.
-
En az B sınıfı ehliyete sahip olmak.
-
İlan tarihi itibarıyla en az son bir yıldır Arapgir ilçe sınırları içerisinde ikamet ediyor olmak.
-
Her türlü iklim ve yolculuk şartlarında seyahat etme engeli bulunmamak.
-
Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek hastalık ve benzeri sağlık sorunları bulunmamak.
-
Cinsiyeti erkek olmak.
MEB Personeli Alımı Tüm Detayları
Burdur Mehmet Akif Ersoy Öğretmenevi ve ASO İktisadi İşletmesi Servis Elemanı (Garson) Alımı yapılacak. Burdur Mehmet Akif Ersoy Öğretmenevi ve ASO İktisadi İşletmesi, servis elemanı (garson) pozisyonunda geçici belirli süreli (8 ay 15 gün) olarak istihdam etmek üzere 3 personel alımı yapacak. Müracaat koşulları:
-
T.C. vatandaşı olmak.
-
18-25 yaşları arasında olmak.
-
En az ilköğretim düzeyinde mezun olmak.
-
Kamu haklarından yoksun olmamak.
-
Çalışmasına mani bir durum olmamak.
-
Burdur ili sınırları içerisinde ikamet etmek.
MEB Personel Alımı Tüm Detayları
Ceyhan Öğretmenevi ve ASO Kamu İktisadi İşletmesi personel alım ilanları yayımlandı. Adana'nın Ceyhan ilçesinde bulunan Öğretmenevi ve ASO Kamu İktisadi İşletmesi, iki farklı pozisyonda personel alımı yapacak.
Ön Büro Görevlisi Alımı için şartlar:
-
Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak.
-
İlan tarihi itibarıyla Ceyhan'da ikamet ediyor olmak.
-
18-45 yaş aralığında olmak.
-
En az B sınıfı ehliyeti olmak.
-
Kamu haklarından mahrum olmamak.
-
Görevini yapmasına engel bir sağlık problemi olmamak.
-
Adli sicil kaydı bulunmamak.
-
Tercihen üniversitelerin halkla ilişkiler, işletme veya turizm ve otelcilik bölümlerinden mezun olmak.
-
Bilgisayar ve Office programlarını iyi derecede kullanabilmek.
-
Diksiyonu düzgün, prezantabl, müşteri memnuniyeti odaklı çalışmak ve kişisel bakıma önem vermek.
-
Erkek olmak.
Temizlik Görevlisi Alımı için şartlar:
-
Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak.
-
İlan tarihi itibarıyla Ceyhan'da ikamet ediyor olmak.
-
18-45 yaş aralığında olmak.
-
Kamu haklarından mahrum olmamak.
-
Görevini yapmasına engel bir sağlık problemi olmamak.
-
Adli sicil kaydı bulunmamak.
-
Hijyen belgesi sahibi olmak.
-
Bayan olmak.
Personel alımları başvuru süreçleri nasıl olacak?
-
Arapgir Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığı için başvurular 4 Nisan 2025 tarihine kadar olacak. Başvuru Adresi: Arapgir Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığı, Berenge Mahallesi, Namık Gedik Caddesi, No:4 Kat:1, Arapgir/MALATYA.
-
Burdur Mehmet Akif Ersoy Öğretmenevi ve ASO İktisadi İşletmesi için başvurular 16 Mart 2025 tarihine kadar olacak. Başvuru Adresi: Bahçelievler Mahallesi, Atatürk Caddesi, No:29, Burdur
-
Ceyhan Öğretmenevi ve ASO Kamu İktisadi İşletmesi tarihine kadar olacak. 14 Mart 2025 - 18 Mart 2025 tarihlerinde olacak. Başvurular CV şeklinde kurum mail adresine yalnızca e-posta yoluyla yapılacaktır.
Ceyhan öğretmenevi personel alımı 1. başvuru kılavuzu.
Ceyhan öğretmenevi personel alımı 2. başvuru kılavuzu.
Burdur öğretmenevi personel alımı başvuru kılavuzu.
Arapgir SYDV personel alımı başvuru kılavuzu.
Editör: Sefa Başer