Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı (ASHB), Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıfları bünyesindeki eksikliği gidermek amacıyla toplamda 53 ilan ile personel ve işçi alımı yapacak. İlanlara başvurular farklı illerde bulunan SYDV adreslerine şahsen gerçekleştirilecek. İşte alımlarla ilgili detaylar:
SYDV Personel Alımı Şartları
ASHB personel alımı kapsamında genel olarak aranan şartlar şu şekilde:
-
Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak,
-
Kamu haklarından mahrum olmamak,
-
Herhangi bir sağlık sorunu olmamak,
-
Güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması olumlu sonuçlanmalı,
-
18 yaşını tamamlamış olmak,
-
En az İlkokul mezunu olmak,
-
Erkek adaylar için askerlikle ilişiği olmamak veya tamamlamış olmak.
İlanlar ve Son Başvuru Tarihleri
-
Çorum Boğazkale SYDV - 19.01.2024
-
Zonguldak SYDV - 11.01.2024
-
HALFETİ SYDV PROJE KOORDİNATÖRÜ ve EĞİTİCİ - Başvuru tarihleri ilanlarda belirtilmiştir.
-
Van Gevaş SYDV - 12.01.2024
-
Antalya Finike SYDV - 12.01.2024
-
Akpınar Kaymakamlığı SYDV Başkanlığı - 11.01.2024
-
Balıkesir Dursunbey SYDV Başkanlığı - 11.01.2024
-
Manisa Gölmarmara SYDV - 12.01.2024
-
İstanbul Sarıyer SYDV - 12.01.2024
-
Erzurum Oltu SYDV - 15.01.2024
-
Aydın Efeler SYDV - 15.01.2024
-
Konya Cihanbeyli SYDV Başkanlığı - 12.01.2024
-
Nevşehir Merkez SYDV Başkanlığı - 15/01/2024
Ve devamı...
Başvuru Nasıl Yapılacak?
Başvurular şahsen ilgili SYDV adreslerine yapılacak. Yukarıdaki son başvuru tarihleri dikkate alınarak başvurular gerçekleştirilmelidir. İlan detayları için İŞKUR Kurum Dışı Kamu İşçi Alımı İlanları sayfasını ziyaret edebilirsiniz.
Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı, nitelikli adayları bünyesine katmak için başvuruları bekliyor. Başvuruların belirtilen tarihler arasında yapılması önemlidir.
Editör: Editör Melek