Şirketten yapılan açıklamaya göre, "Sofrada herkese yer var" mottosuyla hareket eden uluslararası perakende şirketi Metro, hızla yaygınlaşan farklı beslenme biçimlerine ait geniş ürün portföyüyle, şeflerin yanında olmaya devam ediyor.
Türkiye'de 35 yıldır otellerin, restoranların ve catering şirketlerinin ihtiyaç duyduğu her türlü profesyonel mutfak ürününü raflarında bulundurarak hizmet veren Metro Türkiye, artan talep nedeniyle profesyonel mutfaklarda ve menülerde vegan ve bitki bazlı tabaklara daha çok yer vermeyi bir gereklilik olarak benimsiyor. Tüm beslenme biçimlerine uygun lezzetli tabaklar geliştirilmesi gerektiğini savunan şirket, geniş ürün gamıyla bu ihtiyaca cevap verirken, sektörde farkındalık yaratmak için de öncü çalışmalar yürütüyor.
Dünya Vegan Haftası'nda Metro Türkiye, bitki bazlı lezzetlerin restoran menülerinde daha fazla yer almasını teşvik etmek için üniversitelerin gastronomi bölümlerinde paneller düzenledi. Şeflerin bu konuda genç yaşta bilinçlendirilmesi amacıyla Metro Türkiye Kurumsal İletişim Müdürü Aslı Duran ve Gastronometro Eğitmen Şefi Murat İlke Özipek, gastronomi bölümü öğrencileriyle buluştu.