İçişleri Bakanlığı bünyesinde merkez ve taşra teşkilatı emrinde istihdam edilmek üzere toplam 1608 adet personel alımına ilişkin 27 Mayıs- 11 Haziran 2024 tarihleri arasında yapılan sözlü sınavlarına katılan adaylar için sonuçlar açıklandı.
İçişleri Bakanlığı 1608 memur alımı sonuç sorgulama
Adaylar 1608 kadro için sözlü sınav sonuç bilgisini e-Devlet üzerinden “İçişleri Bakanlığı Aday Profil Bilgileri Düzenleme ve Sınav Başvuru” linki aracılığı ile açılan uygulamadaki “Başvurularım” bağlantısından öğrenebileceklerdir.
Atamaya esas belgeler nelerdir?
2022 yılı KPSS (B) grubundan Sınav Sonuç Belgesi,
Diploma veya mezun olduğunu gösterir belgenin aslı ve fotokopisi veya tasdikli sureti,
İş Talep Formu,
Mal Bildirim Formu” ve “Kamu Görevlileri Etik Sözleşmesi Formu”,
Kamu kurum ve kuruluşlarında 4/B sözleşmeli pozisyonunda tam zamanlı olarak görev yapmakta iken kurumlarınca sözleşmesi fesih edilen ya da sözleşmesini tek taraflı fesheden adaylar için görev yaptıkları eski kurumlarınca onaylı hizmet belgesi,
Avukat alımında Noterden veya barodan onaylı Avukatlık Ruhsatnamesi,
Programcı alımında YDS belgesi veya uluslararası geçerliğe sahip olan başka bir belge (CPE, CAE, TOEFL, İBT ve PTE AKADEMİK)
Şoför alımında aslı gibidir onaylı sürücü belgesi fotokopisi,
Kaloriferci alımında herhangi bir ortaöğretim kurumundan mezun olanlar için aslı gibidir onaylı “Doğalgaz yakıtlı kalorifer ateşçisi” sertifikası ya da ustalık veya kalfalık belgesi
Koruma ve Güvenlik Görevlisi (Silahlı) alımında “özel güvenlik görevlisi olur” ibareli sağlık raporu, onaylı özel güvenlik kimlik kartı fotokopisi,
Atama başvuruları ne zaman olacak?
Adaylar gerekli belgelerini İçişleri Bakanlığı merkez teşkilatı kadrolarını tercih eden adayların Personel Genel Müdürlüğü İşlemler Şubesine 20-21 Ağustos 2024 tarihlerin; taşra t teşkilatı kadrolarını tercih eden adayların ise tercih ettikleri ilin Valilik Yazı İşleri Müdürlüklerine, en geç 21 Ağustos 2024 tarihine kadar teslim etmeleri gerekiyor.
Personel alımı sonuç duyuru tam metni.
Editör: Editör Melek