Otomotiv ihracatı yüzde 21 arttı Otomotiv ihracatı yüzde 21 arttı
İl Özel İdaresi farklı pozisyonlarda toplam işçi personel alımı yapacağını duyurdu. İl özel idaresinde personel olarak istihdam edilecek olan adaylar, Kamu İl Özel İdaresi bünyesinde çeşitli görevlerde yer alacaklar. İşte KAMU PERSONELİ ALIMI olarak tüm bilgileri hazırladığımız yazımız.
Başvuru İçin Gerekli Belgeler:
  • Nüfus cüzdan fotokopisi.
  • İkametgah.
  • Sağlık raporu.
  • İki adet fotoğraf (son altı ay içinde çekilmiş olması).
  • Mezuniyet belgesi.
  • Adli sicil kaydı belgesi.
  • Askerlik durum belgesi.
Genel Başvuru Koşulları ve Kontenjanları
Güvenlik Görevlisi (4 kişi), Şoför (1 kişi), Beden İşçisi (2 kişi), Kaloriferci (1 kişi).
  • Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak.
  • 18 yaşını doldurmuş olmak.
  • Kamu haklarından mahrum bulunmamak.
  • Askerlik ile ilişiği bulunmamak.
  • Ardahan ilinde son altı ay ikamet ettiğini gösterir belgeye sahip olmak.
  • En az ilkokul mezunu olmak.
Güvenlik Görevlisi: Güvenlik Görevlisi Belgesi
Şoför: E sınıfı ehliyete sahip olmak
Kaloriferci: Kalorifer Ateşleme Belgesine sahip olmak
İl Özel İdaresi Personeli Alımı Başvuru Tarihleri
Ardahan Özel İdaresi bünyesinde personel alımı için başvurular 10 Ekim 2024 tarihine kadar olacak. Adaylar Kaptanpaşa Mahallesi Hamam Sok. No:2/b Merkez/ARDAHAN adresindeki Ardahan İl Özel İdaresi Personel Anonim Şirketi'ne şahsen başvuru yapabileceklerdir.
Ardahan İl Özel İdaresi personel alımı 1. Başvuru kılavuzu.
Ardahan İl Özel İdaresi personel alımı 2. Başvuru kılavuzu.
Ardahan İl Özel İdaresi personel alımı 3. Başvuru kılavuzu.
Ardahan İl Özel İdaresi personel alımı 4. Başvuru kılavuzu.
Editör: Editör Melek