ARMADAŞ Bölge Müdürü Mustafa Yılmaz’dan Açıklamalar
ARMADAŞ Bölge Müdürü Mustafa Yılmaz, sistemde yapılan değişikliklerin daha iyi bir hizmet sunmayı amaçladığını belirterek, "30 Ekim tarihinde abonelerimiz için Abone Yönetim Sistemimizi kapsamlı şekilde güncelledik. Bu yenilikle birlikte, tüm abonelerimizin abone ve sözleşme numaralarını güncelledik. 1 Kasım itibarıyla düzenlenen faturalarda yeni abone numaraları geçerli olacaktır," ifadelerini kullandı.
Fatura Ödeme Kanalları ve Banka Entegrasyon Süreci
ARMADAŞ’ın yeni sistemine tüm bankaların entegrasyonu henüz tamamlanmadığı için, şu an fatura ödemeleri sadece Halkbank, Garanti Bankası, Ziraat Bankası ve ARMADAŞ vezneleri üzerinden yapılabiliyor. Banka entegrasyonları tamamlandıkça abonelere bilgi verileceğini belirten Yılmaz, “Abonelerimizin mağdur olmamaları adına, 15 Kasım’dan önceki son ödeme tarihlerinin hepsini 15 Kasım’a çektik. Gerekirse bu süreyi yeniden uzatabiliriz,” dedi.
Otomatik Ödeme Talimatlarında Yeni Düzenleme
Yılmaz, otomatik ödeme talimatı bulunan abonelerin herhangi bir ek işlem yapmalarına gerek olmadığını, güncellemelerin ARMADAŞ tarafından otomatik olarak yapılacağını belirtti. “Bu süreçte abonelerimizin gösterdiği anlayış için teşekkür ederiz,” diyerek açıklamalarını tamamladı.
Aboneler Bilgilendirme İçin ARMADAŞ Veznelerine Başvurabilir
ARMADAŞ aboneleri, yeni sistemin getirdiği düzenlemeler hakkında detaylı bilgiyi ARMADAŞ veznelerinden ve müşteri hizmetlerinden öğrenebilecekler. Bu düzenlemeyle birlikte, abonelik işlemlerinde kolaylık sağlanması ve olası aksaklıkların en aza indirilmesi hedefleniyor.