Nasuh Mahruki, Sosyal Medya Paylaşımları Nedeniyle Tutuklandı Nasuh Mahruki, Sosyal Medya Paylaşımları Nedeniyle Tutuklandı
Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı SYDV tarafından DAİMİ kadro personel alımı başladı. İş ilanı başvuru süreci ve tüm detayları bu yazımızda bulabilirsiniz. İşte daimi kadro Büro Görevlisi alımı başvuruları ve tüm sürecin yer aldığı yazımız.
Başvuru İçin Gerekli Belgeler Nelerdir?
  • Kimlik kartı fotokopisi,
  • KPSS sonuç belgesi,
  • Sağlık raporu,
  • Adli sicil belgesi,
  • Ehliyet fotokopisi,
  • Mezuniyet belgesi,
  • Özgeçmiş,
  • Bilgisayar kullanma belgesi,
  • Askerlik terhis belgesi,
  • 1 adet vesikalık fotoğraf,
  • Tarihçeli yerleşim yeri belgesi.
Başvuru Koşulları:
  • Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak,
  • Medeni haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak,
  • 18 yaşını bitirmiş ve 40 yaşını doldurmamış olmak,
  • Kamu haklarından mahrum bulunmamak,
  • Türk Ceza Kanununun 53. maddesinde belirtilen suçlardan mahkum olmamak,
  • Askerlik görevini yapmış veya muaf olmak ya da askerlik ile ilişkisi bulunmamak,
  • Yükseköğretim Kurumlarının 4 yıllık eğitim veren Fakültelerin; Sosyoloji, Sosyal Hizmetler, Psikoloji, Halkla İlişkiler, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Bölümlerinin birinden mezun olmak,
  • ÖSYM tarafından yapılan geçerli Kamu Personeli Seçme Sınavında KPSS P3 puan türünde en az 60 puan almak,
  • Adayın vakfın bulunduğu ilçe sınırları içinde en az 1 yıl boyunca ikamet etmesi şartı aranmaktadır. (Ancak anne veya babası Alanya'da ikamet eden fakat askerlik, öğrencilik vb. muhtelif sebeplerden adres kaydı düşen/değişen adaylar tarihçeli yerleşim belgesi ile daha önce Alanya İlçesinde yaşadığını kanıtlamaları dahilinde başvuruları alınacaktır),
  • Sürücü belgesine sahip olmak (en az B Sınıfı ve aktif araç kullanıyor olmak),
  • Çalışmasına engel sağlık problemi olmamak,
  • Bilgisayar kullanabilmek (herhangi bir kurumdan alınmış olan sertifika, kurs bitirme belgesi veya transkript üzerinde bilgisayar dersi okuduğunu gösterir belge).
Başvuru Tarihleri ve Şekli Nasıl Olacak?
Başvurular 25 Ekim 2024 tarihine kadar Vakıf İlan internet linkinden online olarak yapılacak olup, istenilen belgeler şahsen veya noter onaylı vekalet verdiği kişi tarafından 29 Ekim 2024 tarihine kadar Alanya Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı'na elden teslim edilecektir.
Alanya SYDV personel alımı kılavuzu.
Editör: Editör Melek