7 farklı bölümden personel alımı iş ilanlarına başvurular alınacak. Mali Hizmetler Personeli alımı ile müze personeli alımına dair tüm bilgi ve süreci hemen bu haberimizde bulabilirsiniz.
Personel alımı başvuru belgeleri nelerdir?
Başvurular yukarıda belirtilen adrese fotoğraflı cv göndererek yapılacak olup ek olarak diploma veya mezuniyet belgesi, ikametgah, adli sicil kaydı ve askerlik durum belgesi olmalıdır. (Başvuruda istenilen bilgi ve belgeleri eksik yükleyen adayların başvuruları geçersiz sayılacaktır.)
Mali Hizmetler Personeli alımı tüm detayları
15 Mali Hizmetler Personeli alımı için şartlar şu şekildedir:
-
T.C vatandaşı olmak,
-
Üniversitelerin İşletme, İktisat, Maliye ve Muhasebe bölümlerinden (LİSANS) örgün eğitimden mezun olmak,
-
35 yaşını aşmamış olmak,
-
Tercihen alanında 2 yıl deneyim sahibi olmak,
-
Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış olmak,
-
Adli Sicil Kaydı bulunmamak,
-
MS Office programlarım iyi derecede kullanabilmek,
-
Analitik düşünme becerisine sahip, araştırmacı yönü gelişmiş, problem çözme yeteneğine sahip olmak,
-
İnsan ilişkilerinde başarılı, iletişimi kuvvetli ve sonuç odaklı olmak,
-
Takım çalışmasına yatkın, titiz, çalışkan ve sorumluluk sahibi olmak,
-
Kocaeli sınırları içerisinde ikamet ediyor olmak (İzmit ilçesi tercih sebebidir)
-
Emekli olmamak,
-
Kamu haklarından mahrum olmamak,
-
Daha önce çalıştığı işyerlerinden disiplinsizlik veya ahlaki nedenlerle çıkarılmamış olmak,
-
Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek zihinsel / bedensel engeli veya sağlık problemi, kronik rahatsızlığı bulunmamak.
Müze personeli alımı tüm detayları
3 Müze Personeli alımı için şartlar şu şekildedir:
-
T.C vatandaşı olmak,
-
Üniversitelerin 4 yıllık Müzecilik, Müze Araştırmacısı veya Sanat Tarihi bölümlerinden mezun olmak,
-
Tercihen 22-35 yaş aralığında olmak,
-
En az orta düzeyde İngilizce biliyor olmak,
-
B sınıf ehliyet sahibi olmak ve aktif olarak araç kullanıyor olmak,
-
Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış olmak,
-
Adli Sicil Kaydı bulunmamak,
-
MS Office programlarını iyi derecede kullanabilmek,
-
Kavrama, muhakeme etme, özetleme ve ifade etme yeteneğine sahip olmak,
-
Liyakati, temsil kabiliyeti, davranış ve diksiyonu mesleğine uygun olmak,
-
Bilimsel ve teknolojik gelişmelere açık olmak,
-
Analitik düşünme yapısına sahip olmak,
-
Yoğun iş temposuna uyum sağlıyor olmak,
-
Kocaeli sınırları içerisinde ikamet ediyor olmak,
-
Emekli olmamak,
-
Kamu haklarından mahrum olmamak,
-
Daha önce çalıştığı işyerlerinden disiplinsizlik veya ahlaki nedenlerle çıkarılmamış olmak,
-
Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek zihinsel / bedensel engeli veya sağlık problemi, kronik rahatsızlığı bulunmamak gerekiyor.
İzmit Belediyesi personel alımı başvuru süreci
İzmit Belediyesi bünyesinde Bekaş için başvurular başladı. Başvurular bilgisayar üzerinden İzmit Belediyesinin kariyer internet sitesinden yapılacaktır. İş ve işlemler 22 Kasım 2024 tarihine kadar olacak.
İzmit Belediyesi personel alımı başvuru kılavuzu.
Editör: Editör Melek