İlçe faaliyet gösteren Belediye iştirak firması için yeni işçi alımları başladı. Sürekli kadrolara işçi alımında 10 kadro var. Mezuniyet şartı aranmadan tam zamanlı, daimi işçi alımı başvuru süreci ve tüm detayları bu haberimizde KAMU PERSONELİ ALIMI olarak hazırladık.
Başvuru Belgeleri Nelerdir?
Adaylardan e-posta adresine göndermeleri istenen belgeler şunlardır:
Nüfus cüzdanı fotokopisi ve özgeçmiş (CV).
Personel Alımı Başvuru Süreci Nasıl Olacak?
-
İlgilenen adaylar, 17 Eylül 2024 tarihine kadar başvurularını gerçekleştirebilirler.
-
Başvurular, kurum e-posta adresine, nüfus cüzdanı fotokopisi ve özgeçmiş (CV) ile birlikte yapılmalıdır.
-
Başvurular arasından deneyim sürelerine göre kıdemli olan adaylar öncelikli olarak değerlendirilecek ve mülakata davet edilecektir.
Başvuru Koşulları Nelerdir?
-
Eğitim Seviyesi: İlan metninde eğitim seviyesi ile ilgili bir koşul belirtilmemiş.
-
Diğer: Başvuru sahiplerinin fiziksel olarak zorlu işleri yapabilecek durumda olmaları beklenmektedir.
Çalışma Şartları ve Kurum Bilgileri Nelerdir?
Mersin'in Tarsus İlçe Belediyesinde faaliyet gösteren Tarsus İmar Tic. Ltd. Şti. için Beden İşçisi personel alımında; çalışma yeri: “Tozkoparan Zahit Mah. Kasım Gülek Bul. Tarsus/Mersin”, çalışma süresi: tam zamanlı, günlük 8 saat DAİMİ kadro olarak açıklandı.
Personel Alımı Başvuru Kılavuzu.
Editör: Editör Melek