Gençlik ve Spor Bakanlığı 12 Şehir 1.495 Personel Alımı! İUP Başladı Gençlik ve Spor Bakanlığı 12 Şehir 1.495 Personel Alımı! İUP Başladı
MEB’e bağlı Öğretmen evi ve Akşam Sanat Okulu Müdürlüğünde belirli süreli istihdam edilmek üzere Ön Büro Görevlisi ve Servis elamanı alımı yapacaktır. Başvuru detaylarına haberimizden ulaşabilirsiniz.
MEB Kamu Personeli Alımı Başvuru Tarihleri
Farklı 2 şehirde görev yapacak kamu personeli işçi alımı için başvuru süreci başladı adaylar başvurularını 16 Temmuz 24 tarihi son başvuru günü bitimine kadar başvurularını tamamlayabileceklerdir.
Kamu Personeli Alımı Başvuru Belgeleri Neler?
Polatlı Öğretmenevi Garson Alımı için herhangi bir belge talep edilmeyecektir.
Karaman Öğretmenevi Ön Büro Görevlisi Alımı için önce otelcilik hizmetlerinde çalıştığına dair SGK hizmet dökümü, Hijyen belgesi, Temel bilgisayar sertifikası, Sağlık Kuruluşu Raporu, Adli Sicil Kaydı belgesi noter kurasından önce kuruma iletilmesi gerekmektedir.
MEB Kamu Personeli Alımı Başvuru Şartları Neler?
Ön Büro Görevlisi Alımı; En az Lise mezunu 18 yaşını tamamlamış olmak. En fazla 45 yaşında olmak. En fazla Yüksekokul mezunu olmak. İŞKUR İş İlan No (00008405465).
Garson Alımı; Lise ve dengi okul mezunu olmak. 18 ile 40 yaş aralığında olmak. İŞKUR İş İlan No (00008401988).
Kamu Personeli Alımı Başvurusu Nasıl Yapılır?
Adaylar için gerekli koşulları sağladıkları iş müracaatlar İŞKUR üzerinden yapılacaktır. Adaylar İŞKUR hizmet noktaları, İnternet sitesi ve 170 numaralı telefon hattından başvuru süresi içinde tamamlayabilecektir.
Editör: Editör Melek