Dijital çağa adım atığımız bugünlede otomobil firmaları başta olmak üzere birçok şirket logolarını değiştiriyor. Dijital çağa uygun bir şekilde daha sade logolara imza atmaya başlayan markalar, üç boyutlu logoları terk ederken, iki boyutlu amblemlere imza atıyor. Bunu son örneği ise Opel’den geldi.

Alman otomobil üreticisi, yaptığı bir tanıtım ile 2024 yılından itibaren kullanacağı logoyu gözler önüne serdi. İkonik ‘Blitz’ (Yıldırım) logosuna yeni bir yorum kazandıran Opel, yakın zamanda tüm modellerinde bu logoyu kullanmaya başlayacak.

Elektrikli otomobil sayısı günden güne artarken Opel’in ‘Blitz’ amblemi de daha anlamlı bir hâl almış durumda. Şirketin elektromobilite çağını simgeleyen yeni logo, markanın tamamen elektrikli otomobile geçiş sürecinde de önemli bir simge olacak.

Editör: METEHAN NAZLI