Azoomee, Vodafone Red’li ailelere özel bir müşteri sadakat programı geliştirdi. Pandemi nedeniyle eğitimlerine uzaktan devam etmek zorunda kalan çocuklar için geliştirilen program kapsamında, Vodafone Red’li aileler, Azoomee uygulamasının 4-12 yaş arası çocukların dijital eğitimi için hazırlanmış eğlenceli ve eğitici mobil oyunlarını ve video içeriklerini 3 ay boyunca ücretsiz kullanıyor.
Ailelerin en büyük endişesi, çocuklarının okuldan uzak kaldığı bu dönemde yeni şeyler öğrenmeye karşı isteklerini canlı tutmak ve ilgilerini sürdürmelerini sağlamak. Azoomee’nin sunduğu dijital içerikler, Vodafone Red’li ailelerin çocuklarına okul hayatlarında destek olacak mobil uygulamalardan oluşuyor.
Matematikten kodlamaya, yaratıcılıktan problem çözmeye, mantık ve meydan okumadan astronomi ve arkeolojiye kadar çocukların birçok alandaki bilgisini sevilen mobil oyun ve video içerik yönetimiyle geliştiren Azoomee, ekranda geçirilen sürenin verimli kullanılmasını sağlayan bir uygulama. Azoomee, tüm dünyada yaklaşık 60 milyon çocuk tarafından izlenen Da Vinci TV’yi Ocak 2020’de satın alarak 4-12 yaş arası çocuklar için dünyanın en büyük eğitici oyun ve video kütüphanesine dönüştü. Çocuklar için 150’den fazla dijital eğitici oyun ve video içeren Azoomee, Ocak ayında eş zamanlı olarak Türkiye pazarına da iddialı bir giriş yaptı.
Not,
kidSAFE Seal Programı ile COPPA sertifikalı olan uygulama, aynı zamanda PİN korumalı ebeveyn denetimleri ile Made for Mums Altın Ödül sahibi. BAFTA’ya aday gösterilen Azoomee, NSPCC (The National Society for the Prevention of Cruelty to Children) tarafından da destekleniyor.