Yılın heyecanlı dönemi geldi. Bu yıl, Black Friday ve Cyber Monday bir araya geldi, uzun bir hafta boyunca indirim ve kampanyalar yaşanıyor. Pandemide insanlar evde daha fazla zaman geçiriyor, en iyi fırsatları ve teklifleri internette aramak için daha fazla zamanları oluyor. Salesforce öngörüleri, 2020 tatil sezonunda küresel perakende satışlarının % 30'unun dijital kanallardan yapılacağını öngörüyor. Bu süre zarfında reklam vermek, işletmeler geçmiş yıllara göre daha erken, daha uzun süre ve daha büyük fırsatlarla reklam verecekleri için rekabetçi olacak. Black Friday ve Cyber Monday sosyal medya stratejiniz, talebi yakalamak ve satışları artırmak için çok önemli.
İşte Twitter ekibine göre, Twitter’da içeriğinizi diğerlerinden farklı kılmanın dört yolu.
Müşterilerin reddedemeyeceği teklifler oluşturun
Hediye için alışveriş yapan insanlar hem harika fikirler hem de harika fırsatlar arıyorlar, bu yüzden gerçek olamayacak kadar iyi bir indirim veya ücretsiz teklif sunun. Müşterilerinizin reddedemeyeceği o indirim veya promosyon nedir? Dondurma dükkanı @eCreamery, Black Friday günü inanılmaz derecede tatlı bir ikram sunuyor: her alışverişte iki ücretsiz bira.
Özel ürünleri ve promosyonları sergileyin
Twitter'daki kişiler yeni şeyler deneyen ilk kişi olmayı seviyor ve yeni ürünleri ilk satın alan olma olasılıkları daha yüksek *. Özellikle Black Friday heyecanı ile birleştiğinde, bu yeni bir şey başlatmak için harika bir fırsat. Satışınızı bu yıl sınırlı süreli bir ürünün lansmanı veya talep edilen promosyonla birleştirin. Özel olma ve sınırlı dağıtımın getirdiği aciliyet alıcıları kesinlikle heyecanlandıracak. Güzellik markası @GlossyboxUK, Black Friday'de gece yarısı yeni bir ürün serisini piyasaya sürdü.
Merak uyandırmak için verilerin gücünü kucaklayın
Black Friday ve Cyber Monday sadece alışveriş etkinliklerinden ibaret değil. Aynı zamanda kültürel fenomen hissi yaratıyor ve yılın en büyük satışlarından bazılarını meydana getiriyorlar. Tatil içeriğinize beklenmedik bir derinlik katabilecek orijinal verileriniz, büyük içgörüleriniz veya benzersiz görüşleriniz var mı?
Biraz mizahı göz ardı etmeyin
Black Friday ve Cyber Monday’in neşeli bir mizah fırsatı sağladığını ve müşterilerin sosyal akışlarında mizah gücü olan, sevimli, kendilerinden bir şeyler bulabilecekleri içerik anlamında genellikle hoşa giden unsurlar olduğunu unutmayın.
Black Friday alışverişi yapanlara Twitter'da nasıl ulaşılır?
Ürününüzün paketlemesini sergileyin. Black Friday müşterileri için, pek çok kişi yeni yıli için hediye satın alacağından, ürün paketlemesi büyük olasılıkla daha önemli olacak, bu nedenle onların cazip görünmelerini isteyecekler. Net bir şekilde iade ve değişim politikalarını iletin. Politikalarınızı düzenli olarak Tweetleyerek insanların işini kolaylaştırın. Black Friday için iade politikanızın uzunluğunu açıkça ifade edin. Tüketiciler yeni yıl için alım yapıyorlarsa, istenmeyen hediyelerin iade edilebileceğinden veya değiştirilebileceğinden emin olmak isteyecekler. Hediye demetleri sunun. Black Friday tüketicileri büyük olasılıkla hediye alıyorlar, bu nedenle ilgili ürünleri ürün demetlerinde veya hediye setlerinde çapraz satmayı düşünün. Black Friday, müşterileri bir ödül karşılığında harekete geçmeye teşvik etmek için harika bir zamandır. Örneğin, indirimlerinize erken erişim karşılığında haber bülteni kayıtlarını teşvik edebilirsiniz. Takipçilerinizin yılın bu zamanında promosyonlar ve tekliflerle bombardımana tutulacağını ve yoğun bir takvimle birleştiğinde ulaşılmalarının daha zor olacağını unutmayın. Bu, Tweetlerinizi saklamanın gerçekten önemli olduğu anlamına geliyor.