Girişimciler ve startup’ların yeşerip büyüdüğü ortamların başında gelen Workinton, 20 startup ile 50’den fazla yatırımcıyı buluşturuyor. Ekonominin değişen kuralları, girişimcilere yeni fırsatlar sunuyor ve startup’ların farklı alanlarda büyümelerini sağlıyor. Çalışma hayatında değişimi temsil eden ve farklılaşan ofis ihtiyaçlarını iş dünyasına duyuran Workinton’da startup’lara yuva oluyor. Ulusal ve uluslararası girişimcilerin ağırlandığı ve yatırımcılarla buluştuğu ikinci The Pitchers etkinliğinde Workinton startuplara kucak açtı. Kuluçka merkezi olma yolunda adım adım ilerleyen Workinton, 9’u yurtdışından olmak üzere toplam 20 başarılı startup’ın işlerini geliştirmesine katkı sağlayacak. 100’den fazla startup’a ev sahipliği yapan Workinton’da yapılacak The Pitcher 2017 etkinliğinde seçilmiş en iyi 20 girişim, Türkiye’nin önde gelen yatırımcıları Hasan Aslanoba, Varol Civil, Oltaç Ünsal, Bahadır Pekkan ve Cem Soysal’ın karşısına çıkacak. 50’den fazla yatırımcının katılacağı etkinlikte 20 startup projelerini ve vizyonlarını paylaşarak yatırım almak için yarışacak.   Trivago CEO’su da Rolf Schrömgnes Geliyor 15 Nisan tarihinde Workinton Levent 199’da gerçekleştirilecek The Pitcher 2017 etkinliğine dünyanın en büyük otel arama motoru Trivago’nun kurucusu ve CEO’su Rolf Schrömgens de katılıyor. 50’den fazla ülkede faaliyet gösteren Trivago’da 1 milyon civarında otel hotel verisi bulunuyor ve bu veri her yıl 120 milyon ziyaretçi tarafından inceleniyor. 1000 çalışanı bulunan Trivago 2016 yılının sonlarında Amerika’da NASDAQ borsasına da açıldı.   Mobil pazarlamanın öncü oluşumu, PR iş ortağını belirledi Mobil pazarlamanın gelişimine öncülük eden MMA (Mobil Pazarlama Birliği) Türkiye, PR odaklı iletişim çalışmalarını PRactice Communication Management ile gerçekleştirme kararı aldı. 2016 yılında küresel büyüklüğü 28,63 milyar dolar olarak öngörülen Mobil Pazarlamanın gelişimine yön veren MMA’in (Mobile Marketing Association / Mobil Pazarlama Birliği) Türkiye oluşumu, PR odaklı iletişim çalışmalarında PRactice Communication Management’dan hizmet alacak. Ülkemizde çalışmalarına 2009 yılında başlayan MMA Türkiye, mobil reklamcılığın yanı sıra, pazarlama ve iletişim platformlarına yön veren ulusal ve küresel markaları bir araya getiriyor. Bankacılık, tüketici ürünleri, teknoloji, reklamcılık, medya gibi sektörlerin öncü kuruluşlarla geniş ve yetkin bir temsil yelpazesine sahip bulunan MMA Türkiye, araştırma, ölçümleme, eğitim, çalışma örnekleri paylaşımı ve networking çalışmalarıyla Türkiye mobil pazarlama sektörünün çatı yapılanması olarak pazarın ve ilgili teknolojilerin ülkemizdeki gelişimi için çalışıyor. PRactice, MMA Türkiye’ye İtibar Yönetimi ve Fikir Önderliği, Kurumsal İletişim, Medya İlişkileri ve Kriz İletişimi alanlarında planlama, içerik geliştirme ve operasyonel iletişim yönetimi hizmetleri verecek.