11 Yıllık Çözüm Odaklı Hizmet
2014 yılında faaliyete başlayan Turunç Masa, çağrı merkezi, gezici ekipler, sosyal medya ve diğer iletişim kanalları aracılığıyla Muratpaşa sakinlerinin istek, öneri ve şikâyetlerini alıyor. Çözüm odaklı bir yaklaşımla hizmet veren sistem, güvenilir bir başvuru noktası olarak vatandaşların hayatını kolaylaştırmaya devam ediyor.
En Fazla Talep Güzeloba Mahallesi’nden
Aralık ayında yapılan başvurular arasında mahalle bazında en fazla talep 935 başvuru ile Güzeloba Mahallesi’nden geldi. Güzeloba’yı, 519 başvuru ile Çağlayan Mahallesi ve 443 başvuru ile Fener Mahallesi takip etti.
Sağlık Hizmetleri İlk Sırada
Başvurular arasında en çok talep edilen hizmetler sağlık alanında oldu. Evde bakım hizmetleri, hasta nakil ve diyetisyen hizmetleri, Turunç Masa’ya yapılan başvuruların büyük bir kısmını oluşturdu.
Vatandaşlar İçin Etkili Çözümler
Turunç Masa, vatandaşların günlük hayatını kolaylaştıran, sorunlara hızlı yanıt veren bir sistem olarak dikkat çekiyor. Halktan gelen taleplerin etkin bir şekilde karşılanması, Muratpaşa Belediyesi’nin çözüm odaklı yaklaşımının bir göstergesi olarak öne çıkıyor.