AJET Hava Yolları’ndan 3 Yeni Personel Alımı! Başvurular Başladı AJET Hava Yolları’ndan 3 Yeni Personel Alımı! Başvurular Başladı
Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı, "2025 Yılı Vefa (Yaşlı Evde Bakım) Programı" kapsamında personel alımı yapacak. Yaşlı ve engelli vatandaşların ev temizliği, kişisel bakımı gibi temel ihtiyaçlarını karşılayacak olan personellerden 3'ü kadın, 1'i erkek olacak. Personel alımı başvuruları ve tüm detayları hemen bu yazımızdan inceleyebilirsiniz.
Personel alımı başvuru belgeleri nelerdir?
  • Başvuru formu.
  • T.C. kimlik kartı fotokopisi.
  • En az B sınıfı ehliyeti olduğunu gösterir belge (erkek adaylar için)
  • Askerlik görevini yaptığını veya muaf olduğunu gösterir belge.
  • Hasta ve Yaşlı Refakatçisi veya Ev ve Kurum Temizliği Sertifikası.
  • Adli Sicil Raporu.
  • Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği (İkametinin ilçede olduğunu gösterir tarihli-ayrıntılı).
  • Sağlık Raporu.
  • 2 adet vesikalık fotoğraf.
Aranan Nitelikler Neler?
  • Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak.
  • 18 yaşını doldurmuş, 50 yaşından gün almamış olmak.
  • En az ilkokul mezunu olmak (Geriatri bölümü mezunları tercih sebebidir).
  • En az 2 ay deneyimli olmak.
  • Hasta, yaşlı ve engelli bakımı konusunda sertifikaya sahip olmak.
  • Erkek adaylar için en az B sınıfı ehliyet sahibi olmak ve aktif araç kullanabiliyor olmak.
  • Şaphane'de en az 1 yıldır ikamet ediyor olmak.
  • Görevini sürekli yapmasına engel olabilecek sağlık sorunları bulunmamak.
  • Kamu haklarından mahrum olmamak.
İş İlanı Başvuruları Nasıl Olacak?
Şaphane Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı personel alımı başvuruları başladı. Adaylar için başvurular 8 Kasım 2024 tarihine kadar olacak. Adaylar Şaphane İlçesi Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı adresine şahsen başvuru yapabileceklerdir.
SYDV personel alımı başvuru kılavuzu.
Editör: Editör Melek