İnternetten alışveriş her geçen gün artıyor. Güvenlialışveriş her bireyin temel hakkı. Bu alanda müşterilerine online alışverişdeneyimi yaşatmak amacıyla yatırımlarına aralıksız devam eden Hepsiburada,Gebze’deki Operasyon Merkezi’nde müşterilerinin beklediği hızı sağlamak, dahagüvenli ve iyi bir hizmet sunmak için çalışıyor.

Hepsiburada Operasyon Grup Başkanı Taner Timirci,“Sektörün en büyüğü olan Operasyon Merkezimiz, müşterilerimizin beklentilerinien üst düzeyde karşılamak için önemli bir gücümüz” derken, yaptıklarıyatırımlar sayesinde ürünlerin depodan çıkış ve müşterilere ulaşma hızınıönemli oranda artırdıklarını söyledi.

Türkiye’nin lider e-ticaret platformu kimliği ve üstünteknolojiye sahip altyapısıyla sektörün gelişimine önemli katkılar sağlayanHepsiburada, müşterilerinin farklılaşan ihtiyaçlarını karşılamak ve değişendijital müşteri deneyimi ve trendler ile birlikte en iyi bir alışveriş deneyimiyaşatmaya devam etmek için yatırımlarına devam ediyor. Bu doğrultuda 2016yılında Operasyon Merkezi’ni devreye alan ve bugüne kadar toplam 100 milyon TLüzerinde yatırım yapan Hepsiburada, sektörün en büyüğü olan merkezin kapılarınıilk kez basına açtı.

 

Güçlü operasyon, güçlü müşteri deneyimi sağlıyor

Hepsiburada Operasyon Grup Başkanı Taner Timirci,“Platformumuzun temel hedefi, müşterilerimize en iyi alışveriş deneyiminiyaşatmaktır. Bunun için doğru ürün, doğru zamanda, hasarsız ve müşteri taahhütettiği zamanda teslim edilmelidir. Hepsiburada olarak, dijital müşterideneyimini olabildiğince üst düzeye çıkarmak için oldukça yoğun çalışıyoruz.2016 yılında devreye aldığımız Hepsiburada Operasyon Merkezi, müşterilerimizinbeklentilerini en üst düzeyde karşılamak için önemli bir gücümüz…” dedi.

 

Hepsiburada’dan bir ilk: farklı siparişler tek bir kolideteslim ediliyor

Hızın kendileri için her zaman öncelikli bir noktaolduğunu vurgulayan Taner Timirci, “Hepsiburada Operasyon Merkezi sayesinde,sipariş edilen bir ürün merkez’den 1 saat içerisinde çıkıyor, İstanbul’da Hepsiexpressile sipariş veren bir müşteriye ürününü adresine 3 saatte teslim ediyoruz.Örneğin sabah 09:00’a kadar siparişini veren bir müşterimizin ürünü 12:00’daadresinde olabiliyor.

Müşterilerine ilkleri sunma hedefiyle hareket ettikleriniaktaran Timirci sözlerine söyle devam etti. “Örneğin müşterilerimizin farklısiparişlerini tek bir kolide, bir seferde teslim edebilmemiz müşterilerimizleolan bağımızı kuvvetlendiriyor.”

Hepsiburada’nın müşteri deneyimini olabildiğinde kusursuzhale getirmek için teknolojisine aralıksız yatırım yaptığının altını çizenTaner Timirci, halen Türkiye’de birçok dağıtım şirketinde bulunmayan akıllıotomasyon sistemleri ve güçlü teknolojik altyapının altını çizerek konveyör vesorter sistemleri yatırımını gerçekleştirdiklerini, bu yıl içinde de otomatikpaketleme hattını devreye alarak ürüne özel otomatik paketleme yapmayabaşlayacaklarını söyledi.

 

10 milyon adet ürün sevkiyat kapasitesi

Gebze’de, iki kat üzerinde 100 bin metrekare depolamaalanıyla Türkiye’de e-ticaretin en büyük operasyon merkezi olan HepsiburadaOperasyon Merkezi’nde, büyük çoğunluğu temel tüketim ürünlerinden oluşan, 30kategoride, 210 bin ürün ve 1,6 milyon adet ürün varyasyonu stokta yer alıyor.Dijital dünyadaki müşterilerin ihtiyaç ve beklentilerine göre şekillenenHepsiburada Operasyon Merkezi, aylık 10 milyon adet ürün sevketme kapasitesiile 7 gün 24 saat aktif olarak hizmet veriyor.