Koronavirüs tehdidiyle mücadele kapsamında kullanıcılarına tam destek veren Pronet, acil durum uygulaması “Pronet Panik Butonu”nu, 1 Temmuz’a kadar, tüm ülkenin kullanımına sunuyor. Daha önce yalnızca Pronet üyelerinin yararlanabildiği uygulamadan artık dileyen herkes, hem de ücretsiz olarak yararlanabilecek. Basıldığı anda hem Alarm Haber Alma Merkezi’ni devreye sokan, hem de kullanıcının yakınlarına SMS gönderen Pronet Panik Butonu, canlı operatör desteğiyle de gerekli polis, itfaiye ve ambulans ekiplerine yönlendirme yaparak size destek oluyor.
Türkiye’nin lider güvenlik şirketi Pronet, acil durum uygulaması “Pronet Panik Butonu” ve Alarm Haber Alma Merkezi desteğini 1 Temmuz’a kadar tüm Türkiye’nin kullanımına açıyor. Dünyayı olduğu gibi ülkemizi de etkisi altına alan koronavirüs tehdidi ile mücadele kapsamında çalışmalarına hız veren Pronet, “#EvdeKalın – Pronet’le Güvende Kalın” sloganıyla içinden geçtiğimiz bu olağanüstü günlerde güvenlik ihtiyacında olan veya uzaktaki yakınlarına ilişkin endişelerini gidermek isteyenlere destek vermeyi amaçlıyor. Bu kapsamda Panik Butonu uygulamasını abonelik şartı gözetmeksizin herkesin kullanımına açan Pronet, uygulamaya karşılık herhangi bir ücret de talep etmiyor. Pronet’in Panik Butonu uygulaması, App Store ve Google Play üzerinden cep telefonlarına indirilebiliyor.
Tek dokunuşla yardım ekiplerine yönlendirme!
Tek bir dokunuşla acil durum sinyali gönderen “Panik Butonu” uygulaması sayesinde herhangi bir acil durum yaşayan ya da sağlık yardımına ihtiyaç duyanlar kısa bir süre içinde önceden belirledikleri yakınlarına haber iletebiliyor. Mobil uygulama, sisteme tanımlanan kişilere SMS ile lokasyon bilgilerini gönderiyor. Eş zamanlı olarak Pronet Alarm Haber Alma Merkezi de devreye giriyor. Ortalama 10 saniye içinde kullanıcı aranıyor ve gerekli durumlarda; canlı operatör, kullanıcı ile yardım ekipleri arasında bağlantı kurarak destek sağlıyor.
Güvenlik konusunda uzun yıllara dayanan deneyimini ve gelişmiş teknolojik altyapısını tüm ülkenin kullanımına açan Pronet, halkın sağlık ve güvenlik endişelerini hafifletmeye yardım etmeye çalışarak ülkece girişilen seferberliğe destek oluyor. Pronet Alarm Haber Alma Merkezi, 7/24 kesintisiz hizmet vererek özellikle bu zor günlerde 65 yaş üstündeki kişiler, acil yardıma ihtiyaç duyabilecek diğer aile büyükleri ve kullanıcılarının her türlü güvenlik ihtiyacına anında yanıt vermeye çalışıyor.
“Tüm imkânlarımızı seferber ediyoruz”
Tüm dünyanın olağanüstü koşullardan geçtiği bu dönemde Pronet olarak büyük bir özen ve titizlikle çalıştıklarını ifade eden Pronet Pazarlama ve İş Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ediz Habip, “Bütün amacımız halkımızın sevdiklerini ve değer verdiklerini koruma sözümüzü yerine getirmek. Bu doğrultuda çalışmalarımıza hızla devam ediyoruz. Bu konuda Sağlık Bakanlığı’mızın tüm tedbirleri alarak ihtiyaç duyulan tüm desteği sağladığına olan inancımız tam. Biz de bu koşullarda elimizden ne geliyorsa yaparak halkımıza destek vermek istedik” diyor.