Arçelik A.Ş. çağrı merkezi sektörünün uluslararası alanda en saygın ödüllerinden Contact Center World Awards’ın Londra’da düzenlenen finalinden üç farklı kategoride birincilik ödülüyle döndü. Türkiye’de daima müşterisini işinin merkezine koyan ve mükemmel müşteri deneyimi yaşatma felsefesiyle hareket eden Arçelik A.Ş., çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en prestijli organizasyonlarından Contact Center World’un düzenlediği “The 2017 '12th Annual' ContactCenterWorld Top Ranking Performers Awards” yarışmasında 3 farklı kategoride ödül kazandı.   Arçelik A.Ş., dünya çapında birçok uluslararası firmanın katıldığı ve Londra’da gerçekleşen organizasyonda; “En İyi Müşteri Hizmetleri”, “En İyi Çağrı Merkezi”, “En İyi Müşteri Bağlılığı Programı” kategorilerinde birinciliğe layık görüldü. Arçelik A.Ş.’nin servis ve çağrı merkezi yapılanmaları jürinin büyük beğenisini kazandı.   Avrupa’daki en iyi çağrı merkezi hizmetlerinin ödüllendirildiği organizasyonda üç ödül birden kazanmanın mutluluğunu yaşadıklarını vurgulayan Arçelik A.Ş. Tüketici Hizmetleri Direktörü Hüseyin Şerif Beyaztaş, ”Bu ödülü müşterimizi işimizin merkezine koyan ve işini aşkla yapan çalışma arkadaşlarımız ve tüm müşterilerimiz adına aldık” dedi.   Ödül töreninde konuşan Hüseyin Şerif Beyaztaş, “Çağrı merkezi yönetiminde geldiğimiz nokta, 62 yıldır müşteri memnuniyetine yaptığımız yatırımın önemli bir göstergesidir. Her alanda olduğu gibi çağrı merkezi hizmetini de ‘mükemmellik’ odağında sunuyoruz. Müşterimizi daima işimizin merkezinde konumlandırıyor, bize hangi kanaldan ulaşırsa ulaşsın, aynı kalite ve standartta hizmet anlayışımız ile karşılıyoruz. Müşteri ve çalışan geri bildirimleri doğrultusunda süreçlerimizi ve hizmetlerimizi sürekli geliştirerek sektörümüze liderlik ediyoruz. Çağrı merkezi hizmetlerimiz Arçelik A.Ş.’nin tüketicileri ile arasındaki bağı sağlayan zincirin en önemli halkalarından biridir” dedi.     En çok manevi değeri olan eşyalarımızın güvenliğine önem veriyoruz   Pronet’in sosyal medya üzerinden düzenlediği anketin sonuçlarına göre, Türkiye’de maddi değeri yüksek eşyalarımızdan çok, manevi değeri olanlar için kaygılanıyoruz. Nesilden nesle aktarılan aile yadigârları, koleksiyonlar ve fotoğraf albümleri gibi hatıra niteliği taşıyan eşyalar, güvende tutmak istediklerimizin başında geliyor.   Türkiye’nin lider güvenlik şirketi Pronet, Mart ayında Instagram üzerinden bir anket gerçekleştirdi. Ankette kullanıcılarına “Pronet ile güvende diyebileceğiniz ve sizin için değerli olan eşyalar nedir” sorusunu yöneltti.   Paylaştıkları fotoğraflarla ankete yanıt veren 1000’e yakın katılımcının yüzde 60’ı, hatıra niteliğindeki eşyalarını ve koleksiyonlarını korumak istediklerini belirtti. Gelinliğini, çocuğunun ilk patiğini, babasından kalma radyosunu, dedesinin saatini, aile yadigârı gramofonunu ve fotoğraf albümünü paylaşanlar, maneviyatın maddiyattan üstün olduğunu ortaya koydu. Plak, model araba, para, kartpostal gibi koleksiyonlar da sıkça paylaşılanlar içindeydi. Aile fertlerini Pronet ile güvende tuttuklarını belirten katılımcıların oranı yüzde 20 oldu. Yüzde 10’u ise evcil hayvanlarının fotoğraflarını paylaşmayı tercih etti.   Sonuçları değerlendiren Pronet Pazarlama ve İş Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ediz Habip, “Manevi değeri olan bir eşya, bazen bizler için en pahalı mücevherden bile daha kıymetli olabiliyor. Aile fertlerimiz ve onların hatıraları, korumak ve güvende olmalarını sağlamak istediklerimizin başında yer alıyor. Biz Pronet olarak, sevdiklerimizin güvende ve huzurla yaşamaları, hatıralarımızın nesilden nesle güven içerisinde aktarılmaları için çalışıyoruz” dedi.