Kişi ve kurumlara yönelik özel elektronik güvenlikhizmeti sunan Tepe Güvenlik, müşteri şikâyetlerine en hızlı yanıt veren şirketoldu.

Tepe Güvenlik Müşteri Hizmetleri, 2017 yılındawww.sikayetvar.com’da yayınlanan Tepe Güvenlik alarm sistemlerine ilişkinşikayetlere getirdiği hızlı çözüm süresi ile sektöründe fark yarattı.www.sikayetvar.com’un 2017 yılı verilerine göre, Tepe Güvenlik, site üzerindengelen şikayetlerin cevaplanmasıyla ilgili yıllık bazda sektör ortalamasının 15saat olduğu bir alanda, şikayetleri 51 dakika gibi kısa bir zamanda çözümekavuşturdu.  Türkiye genelinde tümmarkaların cevaplama hızı ise ortalama 35 saat.

Site verilerine göre, elektronik güvenlik sektöründemüşterilerin memnuniyet düzeyi en yüksek marka yüzde 80.5 ile Tepe Güvenlikolurken, şikayetlerin çözüme kavuşturulmasını ifade eden teşekkür oranı iseyüzde 61 oldu.

Ayrıca yıllık verilere bakıldığında şikayet sayısırakiplerine göre, en az olan marka yine Tepe Güvenlik ve yıllık şikayet sayısıise sadece 51.

 

“Önceliğimiz müşteri memnuniyeti ve marka itibarı”

Verileri değerlendiren Tepe Güvenlik Genel Müdürü ÖzgürGök, sektörün güven duyulan markası olarak 60 bini aşan aboneye hizmetsunduklarını belirtti. Müşteri memnuniyeti ve marka itibarının kendileri içinöncelikli olduğuna dikkat çeken Özgür Gök, farklı kaynaklardan gelen tümşikayetlerin çözümü ile ilgili ayrı bir birimleri bulunduğunu ifade etti.

Bu yılın başında pazarlama sektörü dergisi MarketingTürkiye’nin Akademetre tarafından yapılan “İtibar ve Marka Değer PerformansÖlçümü” araştırmasına değinen Özgür Gök, “The ONE Awards Bütünleşik PazarlamaÖdülleri içerisinde “Güvenlik Sistemleri Sektörü Yılın En Başarılı Markaları”kategorisinde marka algısını en çok yükselten yılın en itibarlı markasıolmasında şirketimize özel şikayet yönetim iş modelimizin de çok katkısıolduğunu düşünüyoruz. ”ONEAWARDS” ödülünden sonra www.sikayetvar.com sitesindede şikayeti en iyi yöneten firmaların başında gelmemiz şu an bulunduğumuz yerintesadüf olmadığını göstermektedir” diye konuştu.

Çalışanlar, tüketiciler ve tedarikçiler olarak büyük biraile olduklarını belirten Özgür Gök, “Müşterilerimize eksiksiz hizmet sunabilmekiçin Tepe Güvenlik olarak teknolojisi yüksek bir alt yapıya sahibiz. Müşteritaleplerine geri dönüş aksiyonumuz ise bu alt yapının en önemli halkalarındanbiri. Bu sebeple, öncelikli işimiz olarak tüketicimize kusursuz hizmet sunmayıkendimize ilke edindik. Tüketiciden gelen geri bildirimleri şirket olarakhizmetlerimizi güçlendirmemiz açısından bulunmaz fırsat olarak görüyoruz.www.sikayetvar.com  gibi Türkiye’ninönemli bir tüketici platformunda böyle bir skor elde etmemiz müşterimizeverdiğimiz değerin en önemli göstergelerinden biri” dedi.

 

Tepe Güvenlik Hakkında:

Bilkent Holding’e bağlı olarak 2011 yılında kurulan TepeGüvenlik A.Ş, kişi ve kurumlara yönelik özel elektronik güvenlik çözümleriüretmekte, alarm sistemleri ve Alarm İzleme Merkezi’yle ülke geneline hizmetvermektedir. 7 yıl gibi kısa bir sürede abone sayısı 60 bini aşan Tepe Güvenlikbu hızlı büyüme ile sektörün lider firmaları arasında yer almaktadır.

Tepe Güvenlik, elektronik güvenlik hizmeti vedanışmanlığı çerçevesinde, uzman mühendisler tarafından, proje özelinde enuygun (teknik-mali) çözümler ile birlikte 360 derece danışmanlık hizmetlerisunmaktadır.

2006’da Türkiye’nin ilk çift Alarm İzleme Merkezi’nikuran şirket olan Tepe Güvenlik, ev ve iş yerlerinin alarm sistemlerinden gelenuyarılar ışığında, bir alarm durumunda (hırsızlık, yangın, sağlık vb.)operatörler aracılığı ile gelen sinyal çeşidini dikkate alarak, kullanıcıyahaber vermekte ve gerektiğinde kolluk kuvvetlerinin, itfaiye veya sağlıkbirimlerinin olaya müdahale etmesini sağlamaktadır.

Tepe Güvenlik, elektronik güvenlik konusunda özellikle“malzeme kalitesinin yüksek olmasına” önem göstermekte, satış öncesi vesonrasında verdiği teknik destek çalışmalarıyla sektörde örnek teşkiletmektedir.