e-ticaretplatformu Hepsiburada, “Müşteri Deneyimini En İyi Yöneten Markalar”ın yarıştığıA.L.F.A. Awards’ta e-ticaret kategorisinde 1.lik ödülü aldı.
24Mayıs Perşembe günü Bomontiada’da gerçekleştirilen ve 46 farklı kategoridedeneyimi en iyi yaşatan markaların ödüllendirildiği törende, Hepsiburada’nınödülünü Müşteri Deneyimi Müdürü Göksu Tugay Bilal teslim aldı.
Müşterilerineürün sunmanın ötesinde iyi bir alışveriş deneyimi yaşatmayı amaçlayanTürkiye’nin Hepsiburada’sı, A.L.F.A. Awards e-ticaret kategorisinde, müşterideneyimini en iyi yöneten marka seçildi. 2015 yılından beri müşterimemnuniyetini en iyi yaşatan ve şikayet sürecini en iyi yöneten markalarıödüllendiren A.L.F.A. Awards ödül töreni, 24 Mayıs Perşembe günü Bomontiada’daMarketing Türkiye ve AKADEMETRE iş birliğiyle gerçekleştirildi. Dünyada giderekyükselen bir değer olan “deneyim” konusunda Türkiye’den ve dünyadan önemlikonuşmacıların birikimlerini paylaştığı Deneyim Tasarımıve Yönetimi Zirvesi XCO’nun hemen ardından gerçekleşen ödül töreninde46 kategoride müşteri odaklı çalışmalarıyla öne çıkan markalar ödüllerinekavuştu.
Markalarınperformansı, İstanbul’dan Bursa’ya, Malatya’dan Trabzon’a toplam 12 ilde 1.200kişiyle gerçekleştirilen yüz yüze görüşmeler sonrasında oluşturulan A.L.F.A.Müşteri Deneyimi Endeksi ile belirlendi. Jüri koltuğunda bizzat tüketicilerinbulunduğu ve AKADEMETRE’nin uluslararası standartlarla oluşturduğu kapsamlı veözgün metodolojisiyle ölçülen bu değerlendirme, markaları satış öncesiilişkiler, çalışan memnuniyetine verilen önem, kişiselleştirme uygulamaları,sadakat programları, çözüm odaklı hizmet, şikayete dönüş hızı gibi başlıklardamasaya yatırmış oldu.
Butitiz değerlendirme sonrasında e-ticaret kategorisinin birincisi,müşterilerinin ihtiyaç ve beklentilerini daima ön plana koyan Türkiye’nin lidere-ticaret platformu Hepsiburada oldu. Ödül törenine Hepsiburada MüşteriDeneyimi Müdürü Göksu Tugay Bilal katıldı. Ödülden dolayı duyduğu memnuniyetidile getiren Bilal, “Hepsiburada olarak yaptığımız her iştemüşterilerimizi odak noktasına koyuyoruz. Müşteri deneyimini iyileştirmek veartırmak için tüketicilerin hayatını kolaylaştıracak hizmetler ve teknolojilersunmaya devam edeceğiz.” dedi.