IABTürkiye’nin raporuna göre, 2017’de sosyal medya reklam yatırımları 2016’yakıyasla yüzde 29,67 artış göstererek 340 milyon TL’nin üzerineçıktı.
DecoderAcademy, her geçen gün yatırım ve ilginin arttığı bu alanda kendinigeliştirmek isteyenleri Social Media Bootcamp eğitimine davet ediyor
Alanlarındauzman profesyonellerin bir araya gelmesiyle kurulan eğitim platformu DecoderAcademy, düzenli olarak gerçekleştirdiği eğitimlerine Social Media Bootcampeğitimi ile devam ediyor.
Eğitimkapsamında, sosyal mecraların etkileşim algoritmaları, içerik ve medya iledoğru ve efektif kullanma yöntemleri gibi önemli konular ele alınacak.
Türkiye’degenç nüfus oranının yüksek olması dijital alanda yatırım ve çalışmalarıngelişimi için fazlasıyla potansiyel barındırıyor. IAB Türkiye’nin raporunagöre, 2017’de sosyal medya reklam yatırımları 2016’ya kıyasla yüzde29,67 artış göstererek 340 milyon TL’nin üzerine çıktı.
AyrıcaReklamcılar Derneği ve Deloitte işbirliğiyle hazırlanan medya ve reklamyatırımları tahmini raporuna göre, medya yatırımlarında en büyük payı yüzde47,8 ile televizyon kuruluşları oluştururken, dijital mecralar ise yüzde 25,9'ayükseldi. Bu sonuçlar önümüzdeki dönemde de dijitalin etkisini daha fazlahissettireceğini gösteriyor.
Sosyalmedyayı en iyi şekilde yönetmenin detaylarını uygulamalı öğrenin
Günümüzdehızla gelişen ve her kesim tarafından fazlasıyla kullanılan sosyal medyakanalları, doğru yönetildiğinde işletmelere marka imajından, doğrudan satışakadar birçok fırsat sağlıyor.
Dijitalpazarlama alanına pek çok marka ve ajansa danışmanlık yapan, Geekyapar’ınkurucusu Can Sungur ve birçok büyük markanın sosyal mecralardaki reklamkampanyalarının yönetimi ve optimizasyonundan sorumlu iProspect PerformansPazarlaması Direktörü Mesut Şefizade, eğitimi uygulamalı olarakgerçekleştirecek.
Eğitimde,sosyal medya kanallarını doğru kullanma yöntemleri strateji, içerik ve reklamboyutlarından ele alınarak, uygulamalı kampanya kurulumu ile pratik yapılmasısağlanacak.