Türkiye’de endüstriyel IoT alanında üretim yapan şirketi Okyanus Teknoloji, çalışanların her türlü koşul ve alanda güvenle çalışabilmelerini mümkün kılan gerçek zamanlı konum belirleme sistemi Wipelot’un ürün ailesinde yer alan Wipelot ISG ile dikkat çekiyor. İş ortamının ve çevrenin zarar görmesini engelleyen Wipelot ISG, çalışma alanlarının genel güvenliğini sağlıyor. Türkiye’nin ilk kablosuz konum tabanlı çalışan güvenliği sistemi olma özelliğine de sahip olan Wipelot ISG sistemi ile iş güvenliği açısından yüksek risk taşıyan tehlikeli ortamlarda çalışanların durumlarından anlık olarak haberdar olabilmek ve müdahale sürelerini kısaltabilmek mümkün.
Telsiz ve telefon iletişimi gerektirmeyen elektronik iş güvenliği ürünü Wipelot ISG, riskli işlerde görev alan veya yalnız başına çalışanların durumunun ve konumunun gerçek zamanlı olarak izlenmesini sağlıyor. Çalışanın iş yapış anında durumunu gözetim altında tutup çalışan yoklaması yapabilen ve 7 gün 24 saat kesintisiz ve gerçek zamanlı çalışabilen Wipelot ISG sistemi ile işgücü ve zaman kaybı da önleniyor. Takip edilmek istenilen bölgelere yerleştirilen aktif RFID radyo alıcı - vericileri ile tercihe göre çalışanın kemerinde, bileğinde, baretinde veya boynuna asarak taşıdığı küçük elektronik cihazlar sayesinde tesislerde çalışanlar takip edilebiliyor. Olası bir tehlike veya kaza anında hareketsizlik, darbe veya düşme algılanıyor, alarm sistemi devreye girerek çalışanın yeri belirleniyor ve acil duruma hızla müdahale edilebilmesi sağlanıyor. Ayrıca çalışan, ihtiyaç halinde taşıdığı cihaz üzerindeki SOS düğmesine basarak yardım talebinde de bulunabiliyor.
Trendyol, Inditex’in Türkiye’deki Online Partneri oldu
Türkiye ve MENA bölgesinin en büyük ve en hızlı büyüyen e-ticaret platformu Trendyol, müşterilerine sunduğu markalar arasına dünyanın en büyük moda perakendecisi Inditex’in Pull&Bear markasını da ekledi. Inditex Group, ZARA, Pull&Bear, Massimo Dutti, Stradivarius, Oysho, Bershka ve Zara Home gibi tüm dünyada modaseverler tarafından en çok talep edilen markaları bünyesinde bulunduruyor.
Müşteri memnuniyeti önceliğimiz
Trendyol Group CEO’su Demet Mutlu işbirliğine ilişkin yaptığı açıklamada ise şunları söyledi: “Trendyol olarak teknolojiyle müşterimizin her zaman, her yerde en iyi alışveriş deneyimini yaşaması için çalışıyoruz. 25 milyon üyemizin arasında modayı sıkı takip eden önemli bir kitle var. Lovemark olmuş markaları bünyemize katarak müşterilerimizin zevklerine ve bütçelerine hitap eden ürünleri bulmalarını sağlamaya devam edeceğiz. Bu konuda bizim için müşterilerimizin deneyimi her şeyin üzerinde. En iyi alışveriş deneyimi için Inditex gibi dünyanın en büyük moda perakende markasıyla yaptığımız işbirliği bizim için değerli.”
Markaları milyonlarca müşteriyle buluşturuyoruz
Demet Mutlu tüm kategorilerde kullanıcılarına en geniş ürün yelpazesini hızlı ve güvenilir şekilde sunduklarını, bunu da teknoloji altyapısı ile sağladıklarını belirterek sözlerine şöyle devam etti: “Markalar platformumuz üzerinden milyonlarca müşteriyle buluşup, ürünlerini ve kampanyalarını kullanıcılarımız ile buluşturuyor, satışlarını artırıyor ve pazardaki yerini güçlendiriyor. İş ortaklarımızın Türkiye'nin dört bir yanından milyonlarca müşteriye ulaşmasını sağlayan bir teknoloji şirketiyiz. İş ortaklarımızın müşteri ve pazarı analiz etmelerine yönelik araçlar sunarak, stratejilerini ve büyümelerini destekliyoruz.”