Türkiye’nin en büyük dış kaynak sağlayıcı şirketlerindenbiri olan CMC, finansal şirketlere alacak tahsilatı izleme ve destek hizmetisunan RGN İletişim Hizmetleri’ni satın aldı. CMC, klasik çağrı merkezikonseptinin dışına çıkma noktasında önem taşıyan bu hamlesiyle, müşterilerininher ihtiyacına çözüm odaklı yaklaşma ve BPO alanında lider olma parolasını biradım ileriye taşıdı.

 

Türkiye’nin en büyük dış kaynak sağlayıcı şirketlerindenbiri olan CMC Turkey, finansal şirketlere alacak tahsilatı izleme ve destekhizmeti sunan RGN İletişim Hizmetleri’ni bünyesine kattı. Kendi sektöründelider 80’in üzerinde iş ortağının ihtiyaçlarına yönelik özel çözümler oluşturanCMC, bu hamlesiyle geçmişten bugüne şirketler için önem taşıyan alacakların yönetimi, takibi ve tahsilatıhizmetini de portföyüne ekledi.

 

Söz konusu satın alma ile RGN’nin tüzel kişiliğininortadan kalkmayacağını ve iştirak olarak yoluna devam edeceğini vurgulayan CMCGenel Müdürü Aytaç Aydın, “Kurulduğu günden bugüne finans, telekomünikasyon,medya ve perakende sektörü gibi çoklu tüketicilerden oluşan müşterilere sahipsektörlere hizmet veren, alanında sürdürülebilir başarılara imza atan RGN’nintecrübesi ile CMC’nin kurumsal kimliği bir araya geliyor. Özellikle uzun dönemtahsilatlarda müşterilerimizin alacak takiplerini güvenle outsourceedebilecekleri bir organizasyon oluşturuyoruz. BPO alanında lider olmamisyonumuz doğrultusunda yaptığımız bu atılımla, know-how transferinigerçekleştirerek CMC’nin gücünü RGN’ye, RGN’nin tecrübesini ve başarılarınıCMC’ye katıyor olacağız.” diye konuştu.

 

Aytaç Aydın: “Satın alma iştahımız sürecek”

 

CMC’nin RGN ile birlikte organik büyümenin yanı sırainorganik büyümeyi ve mevcut istihdamlarını yüzde 10 oranında arttırmayı hedeflediklerinide aktaran Aytaç Aydın, “CMC olarak Türkiye’ye olan inancımız tam. Bu inancımızarkamızda büyük bir fon olmasının verdiği güçle perçinlenirken, yeni alanlarayatırım yapma irademizi de harekete geçiriyor. Başarılı bir BPO şirketi olmamızyönünde sürdürdüğümüz satın alma iştahımız 2018’de de devam edecek. Özellikleyazılım ve teknoloji alanlarında uzmanlaşmış firmaları bünyemize katmayıplanlıyoruz.” diye konuştu.

 

Türkiye’nin en büyük dış kaynak sağlayıcı şirketlerindenve Mid Europa Partners yatırımlarından biri olan CMC Turkey, beş bini aşkınçalışanıyla İstanbul, Malatya, Şanlıurfa, Rize, Bayburt ve Van olmak üzeretoplamda altı ayrı lokasyonda hizmet veriyor. Kendi sektöründe lider 80’inüzerinde iş ortağına, çağrı merkezi, sosyal medya ve bulut bilişim hizmetlerisunan CMC Turkey, başta Tele-Satış, Tele-Pazarlama, Müşteri Hizmetleri,Tahsilat Yönetimi, Teknik Destek, Sosyal Medya olmak üzere, müşterilerininihtiyaçlarına özel çözümler oluşturuyor. Bulut bilişimi Türkiye’de en yetkinkullanan teknoloji öncülerinden olan CMC Turkey, müşterilerinin her ihtiyacınaçözüm odaklı yaklaşıyor.

 

Çok kanallı bir iletişim merkezi olarak, çağrı merkezi,sosyal medya, web (chat, mobil ve e-posta) kanallarını tek bir platformdantakip edebilen ve bütünleşik olarak yönetebilen CMC Turkey, uzman sosyal medyamüşteri temsilcileri ile 7/24 monitoring ve itibar yönetimi hizmetini Türkçe,İngilizce, Almanca, Fransızca, İspanyolca, Arapça başta olmak üzere birçokdilde sunuyor.