Türkiye’de alışverişin online adresi Hepsiburada; ürün çeşitliliği, güvenli alışveriş, teslimat hızı ve müşterilerine sunduğu toplam faydayla 2016’nın en gözde e-ticaret markası oldu. Pazarlama sektörünün en önemli yayınlarından Marketing Türkiye ile pazar ve tüketici algısı tutumu konularında analizler sunan AKADEMETRE’nin işbirliğiyle düzenlenen araştırmanın sonuçlarına göre 2016 yılında e-ticaretin lider markası hepsiburada oldu. 12 ilde 1.200 kişiyle yüz yüze anket yöntemiyle yapılan araştırma, katılımcıların çeşitli şirketleri; güven, hizmette farklılık ve fayda, sosyal sorumluluk, iletişim ve genel marka beğenilirliği parametrelerine göre değerlendirmesiyle oluştu. Değerlendirmede hepsiburada; güvenli alışveriş, teslimat hızı, ürün çeşitliliği ve tüketicilere sunduğu faydalarla sektör ortalamasının kat be kat üzerinde bir puan alarak ipi göğüsledi.   “Misyonumuz perakendeyi dijitalle büyütmek” Araştırmanın sonuçları dün akşam (5 Ocak) İstanbul Zorlu Center The Raffles Otel’de gerçekleşen ‘The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’ galasında açıklandı. Hepsiburada adına törene katılan Ticari Grup Başkanı Emre Ekmekçi, yaptığı konuşmada; “30 farklı kategoride 3 milyon ürün çeşitliliğimiz ile 10 milyon müşterimizin ihtiyaçlarını en iyi şekilde karşılamak için çalışıyoruz. Sektörü büyütme misyonunu üstlenmiş öncü bir şirket olarak, 2016 yılı Hepsiburada için tarihinin en fazla büyüdüğü yıl oldu. Teknoloji ve inovasyona, hızlı sevkiyat ve teslimat konularına yatırım yapmaya devam ediyor ve her gün kendimizi geliştirerek yenilikleri müşterilerimize sunuyoruz” diye konuştu.   Trend Micro e-posta güvenliği alanında IDC MarketScape’te dünya lideri Dünyanın lider güvenlik yazılım çözümleri şirketi Trend Micro, IDC MarketScape’in Küresel Email Güvenliği Sağlayıcısı 2016 Değerlendirmesi’nde “Lider” olarak seçildi. IDC MarketScape raporuna göre Trend Micro, uç nokta, internet, kriptolama, mobil ve son teknoloji mesajlaşma çözümleri güvenliği alanında liderlik koltuğuna oturdu. Trend Micro, olta saldırılarına karşı koruma protokolü ile kum havuzu (sandbox) teknolojilerini barındıran özel tehdit analiz ve koruma (STAP) özellikleri gibi en yeni e-posta güvenliği konseptlerine odaklanarak lider konumunu koruyor. Ayrıca kullanıcılar Trend Micro’nun e-posta korumasının kolay kurulum ve kullanımından memnun kalıyor. Trend Micro Akdeniz Ülkeleri Genel Müdürü Yakup Börekcioğlu: “Saldırı eğilimlerinin önüne geçmeye ve artan tehditlere karşı kullanıcılarımızı korumaya olan kararlılığımızı sürdürüyoruz. Zararlı e-posta ve tehditlere karşı en yüksek seviyede güvenlik sunarken, müşterilerin ihtiyaçlarını karşılayacak birçok farklı alanda lider özelliklere sahip, kullanıcı dostu e-posta güvenliğini sağlamayı hedefliyoruz” dedi. IDC’nin MarketScape raporuna göre, Trend Micro müşterilerini çok iyi dinliyor ve müşterilerinin görüşlerini alarak, ürünlerini güncel eğilimlere göre ayarlıyor. Ayrıca raporda geçen diğer açıklamalarda Trend Micro’nun sunduğu kanal ortaklığı, satış yapısı ve birçok farklı paket seçeneğine sahip ürünleri ile iş ortaklarını başarılı bir şekilde buluşturmasından da övgüyle bahsediliyor. Bunun yanında müşterilerin nerede, ne zaman ve hangi şekilde Trend Micro’ya ihtiyaç duyacağıyla ilgili ayrıntılı bilgiler yer alıyor.