Yapımına çok erken başlandı fakat gerekçeli nedenlerle bir türlü bitirilemedi. Önceden çok eleştirdiğimiz Kahramanmaraş-Kayseri karayolunun şimdi standardı, sağlamlığı, kalitesi otobanı aratmıyor. Bu yol üzerinde belki onlarca güzergah değişti, kent siyasetçisi ve karayolları yetkilileri her daim en kaliteli ve virajsız yol isteyince maalesef inşaat süresi biraz uzadı. Eski güzergah baz alırsak Bulutoğlu köyü girişinden Göksun’a kadar (Sadece Tekir’in içi 1 km hariç) tüm güzergah değişti. O yol üzerinde 10’a yakın tünel ve yine 10’a yakın viyadük var. Bir ara Kahramanmaraş’ın en önemli ve öncelikli meselesi olan Kayseri karayolundan bugün söz eden ve eleştiren insan neredeyse kalmadı diyebiliriz. Biraz geç kaldı ama geç kaldığına da değecek bir yol olduğuna inanıyoruz. Asfalt kalitesi, üst ve alt yapıları, tünellerin ve viyadüklerin şaheserliğini gören hayran kalıyor. Öncelikle müteahhit firmaya yolun kalitesi ve kullandığı malzemelerin birinci sınıf olduğu için teşekkür etmek istiyorum. Kahramanmaraş-Kayseri karayolunun yükleniciliğini yapan Duygu İnşaat’ın Yönetim Kurulu Başkanı İsmail Doğan bu memleketin bir evladı. Aile kökeni Afşinli. Sayın İsmail Doğan’a neden teşekkür ettiğime gelince; önce Kahramanmaraş-Adana yolunun sıcak asfalt kaplamasından başlayalım. Aksu köprüsünden Türkoğlu istikametine yapılan yolun kaplamasının üzerinden henüz bir ay bile geçmemişken yol şimdiden bozuldu. O yolu kullananlar iyi bilir. Kahramanmaraş’a yapılan üç köprülü kavşağın ise ne kadar sürdüğünü herkes bilir. Adana yolunu, köprülü kavşakları ve Göksun yolunu 3 farklı firma yapıyor. Türkoğlu yolu daha tam olarak trafiğe açılmadan bozuluyor, köprülü kavşakların yapımı aylar sürüyor. Göksun yolundaki 2 km uzunluğundaki bir tünel bir köprülü kavşaktan daha erken bitiyor. Ayrıca Tekir ile Göksun arası 2015’in başlarında trafiğe açıldı, yüz binlerce araç geçti, bunların içerisinde ağır tonajlı iş makineleri de vardı, bir cm bozulduğunu gören var mı? Yüklenici firmanın aldığı para bir gazeteci olarak değil Kahramanmaraş’ın bir evladı olarak, o güzergahı çok kullanan biri olarak ‘helalı hoş olsun’ diyorum. Ayrıca Tekir ile Çağlayan bölgesindeki tünellerinde bittiğini öğrendim. Yapılan tüneller vatandaşlarımızla yaşanan istimlak sorunlarından dolayı trafiğe açılamıyor. Sayın Başbakan Yardımcımız Veysi oradaki sorunu farklı şekilde çözeceklerini söylemişti ve o bölgedeki yolun da bu yıl içerisinde trafiğe açılacağını düşünüyorum. Bu arada bildiğim kadarıyla önceliği olmamasına rağmen Hasancıklı köprüsü ile Bulutoğlu’na kadar olan bölümü siyasilerin ricası ile yüklenici firma öne aldı, özellikle piknikçileri hafta sonu yol eziyetinden kurtarmak için şuan o bölgede hummalı bir çalışma yapılıyor. Ve diyorumki; Duygu inşaatla hiçbir akrabalığımız yok, bizim yollarımızın tüm inşaatını o firmaya mı verelim…