Teknosa,müşteri deneyimini en iyi yöneten markaların ödüllendirildiği A.L.F.A Awardskapsamında, Elektromarket kategorisinde birincilik ödülünün sahibi oldu.

  Türkiyeteknoloji perakendeciliğinin lider şirketi Teknosa, Marketing Türkiye dergisiile tüketici araştırmaları yapan Akademetre’nin düzenlediği “A.L.F.A Awards”kapsamında, Elektromarket kategorisinde “Müşteri Deneyimini En İyi YönetenMarka Ödülü”ne layık görüldü.

   12ilde bin 200 kişiyle gerçekleştirilen A.L.F.A. Müşteri Deneyimi Endeksiaraştırmasının sonuçları, 24 Mayıs Perşembe günü Bomontiada’da düzenlenen ödültöreninde açıklandı ve bu yıl 36 kategoride en iyiler ödüllendirildi.

  Tüketicilertarafından “Elektromarket” kategorisinde müşteri deneyimini en iyi yönetenmarka seçilip, A.L.F.A ödülünü almaktan mutluluk ve gurur duyduklarını ifadeeden Teknosa Pazarlama ve Strateji Genel Müdür Yardımcısı AyşegülBahçıvanoğlu, “Odağımızda, müşterilerimize istedikleri kanaldan,istedikleri zamanda, teknoloji ürünlerine dair her konuda kesintisiz ve en iyideneyimi yaşatmak var. Türkiye’de satış sonrası hizmet anlayışını sektörekazandıran marka olarak yeni hizmetlerle ve uygulamalarla bu konuda da çıtayıyükseltiyoruz” dedi.

 

Büyükveri, yapay zeka gibi dijitalleşmenin sunduğu tüm imkanları seferberettiklerine dikkat çekenBahçıvanoğlu, “Bu yıl, müşterilerimizin eğilimve beklentilerini en iyi şekilde okumamıza destek verecek, omnichannel (çoklukanal) stratejimiz doğrultusunda online ve offline kanallarda yaşattığımızbütünsel deneyimi daha da iyileştirecek projeler üzerinde çalışıyoruz.Aldığımız bu ödül, bugüne kadar yaptıklarımızı taçlandırırken, bundan sonrakiatılımlar için de bizi teşvik ediyor” şeklinde konuştu.

 

 

         BİLİŞİMEĞİTİM GRUBU FEVERAN İLETİŞİM

Eğitim sektöründeki çeyrek yüzyıllık geçmişiyle bugüne kadar 200binden fazla öğrenciyi eğiten Bilişim Eğitim Grubu, stratejik iletişimdanışmanlığı konusunda Feveran İletişim ile anlaştı.

Eğitim sektöründe çeyrek yüzyıllık geçmişesahip Bilişim Eğitim Grubu, stratejik iletişimdanışmanlığı konusunda Feveran İletişim ile el sıkıştı.Feveran İletişim, Bilişim Eğitim Grubu’nunhayata geçirdiği, eğitim sisteminde yeni bir çığır açacak Bilgi Koleji’ninve diğer markalarının iletişimini üstlenecek.

1999 yılında bilişim teknolojileri alanında eğitim vermekamacıyla kurulan Bilişim Eğitim Grubu Türkiye, KKTC ve Azerbaycan’da toplam 13şubesi ile hizmet veriyor. Sahip olduğu değerleri en güncel teknolojileriöğretmek ve istihdama yönelik kaliteli iş gücüne katkıda bulunmak için kullananBilişim Eğitim Grubu, misyonu ve vizyonu ile örtüşen eğitim içeriklerineyatırım yaparak sektörde birçok önemli girişime imza atıyor. Bilişim EğitimGrubu’nun bünyesinde Bilişim Eğitim Merkezi, InfoLANG Dil Okulları, Bir İnsanGA, Bilişim Junor, Bilişim Kariyer ve Bilgi Koleji bulunuyor.

Ulusal ve uluslararası markalara kurumsal iletişim, pazarlamailetişimi, kriz iletişimi, medya ilişkileri, içerik geliştirme hizmetleri sunanFeveran İletişim; ayrıca dijital iletişim, etkinlik ve sponsorluk yönetimi,tasarım hizmetlerini de içeren 360 derece entegre iletişim hizmeti veriyor.