Netmarble Türkiye ve dünyanın en büyük antivirüs kuruluşlarından ESET, dijital oyun tutkunlarını siber saldırılardan korumak üzere önemli bir kampanyaya imza attı. Wolfteam, Mstar ve Goley oyunlarında yapılacak 50.000 Joypara ve üzeri alışverişlerde, dijital güvenlik yazılımı ESET Multi-Device Security hediye ediliyor. Oyun performansını yavaşlatmayan ‘Oyun Modu‘ özelliğine sahip ESET Multi-Device Security, tek lisansla hem telefon hem tablet hem de PC’yi siber tehditlere karşı koruyor. Kampanya ESET ve Netmarble Türkiye işbirliğiyle “daha güvenli ve daha keyifli oyun deneyimi” amacıyla 15 Aralık 2016 itibarıyla başlatıldı.
Hangi oyunlar var? Wolfteam, Cengiz Han 2, MStar, Goley, Rakion gibi Joygame PC oyunlarında 50.000 Joypara (JP) ve üzeri alışverişlerde oyunculara ESET Multi-Device Security’nin 3 aylık lisanslı ürünü hediye ediliyor.
En kapsamlı koruma: ESET Multi-Device Security ESET, dünyadaki 100 milyonu aşkın kullanıcıya dijital güvenlik sunuyor. ESET’in en kapsamlı güvenlik yazılımı olan ESET Multi-Device Security ise internet bağlantılı tüm cihazları tek lisansla koruma altına almasıyla öne çıkıyor. Bilgisayar, Android sistemli telefon veya tablet, tek yazılımla senkronize oluyor ve virüs, solucan, truva atı, bootnet, rootkit gibi internetten gelebilecek zararlı yazılımlara karşı ESET güvencesiyle korunuyor.
Oyun Modu (Gamer Mode) Geniş kapsamlı antivirüs ve antispyware özellikler içeren ESET Multi-Device Security, oyun modu özelliği sayesinde de internet bağlantılı oyunlarda performansı düşürmeden güvenlik sağlıyor. Güvenlik yazılımı, oyun modunda sistem kaynaklarını korumak için ‘sessiz moda‘ geçiyor, uyarı pencerelerini kapatıyor ve güncellemeleri oyun sırasında değil, sonrasında gerçekleştiriyor. Böylece oyuncu, sistemin oyun performansından tam olarak faydalanmaya devam ediyor.
Kesintisiz teknik destek ESET Multi-Device Security ayrıca Geliştirilmiş İstismar Önleyici, Botnet Koruması, İstismar Engelleyici, Kimlik Avı Koruması, Bankacılık ve Ödeme Koruması, Ebeveyn Kontrolü ve ESET tarafından Türkçe olarak sunulan 7/24 teknik destek hizmetiyle de öne çıkıyor.
ŞİRKETLER ŞİKÂYET SİTELERİNİ DİKKATE ALMIYOR Şikâyet sitelerinde, kimliği belirsiz kişiler tarafından yapılan olumsuz yorumların büyük bir kısmı, artık şirketler tarafından dikkate alınmıyor. Tüketiciler, ürün ya da hizmet satın almadan önce, şikâyet siteleri yoluyla fikir sahibi olurken aynı zamanda şirketlere de seslerini duyuruyor. Teknolojik cihazlara garantinin kapsamadığı kullanıcı hatalarına karşı güvence hizmeti sunan Cepkask A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Tayfun Gülgeç, şikâyet sitelerine kimliği belirsiz kişilerce yapılan gerçek dışı yorumların müşterileri yanılttığını ve söz konusu mecralardaki yorumları dikkate almadıklarını belirtti. Tüketicilerin her türlü sorun ve şikâyetlerine hızla çözüm bulabilmek adına ise, Cepkask A.Ş. tarafından
[email protected] adresi hayata geçirildi.
Tüketicilerle Doğrudan İletişim Şikâyet sitelerinde yer alan yorumları, kendisini savunan veya müşterisi ile irtibata geçmek isteyen şirketlere ücretli olması sebebiyle dikkate almadıklarının altını çizen Gülgeç, “Şirketler aleyhine yapılan yorumların ücretsiz olması, ancak müşterisi ile irtibata geçmek isteyen şirketlerden ücret talep edilmesi sebebiyle bu mecralarda hakkımızda çıkan yorumları dikkate almıyoruz. 14 yıldır koşulsuz müşteri memnuniyetini ilke olarak benimsedik. Bu çerçevede müşterilerimizin, çaba harcamadan bizlere ulaşabileceği e-mail adresimizi hayata geçirdik. Müşterilerimiz sadece bir mail yoluyla bizlere ulaşabilir, belge gönderebilir ve her türlü sorusuna cevap arayabilir. Müşterilerimize en geç beş dakika içinde cevap veriyoruz.” ifadelerini kullandı.
Yıllık Şikâyet Oranı Yüzde Birin Altında Günümüzde şirketlerin müşteri şikâyetlerine hızlı çözüm bulmalarının gerekliliğini vurgulayan Gülgeç, “Yapılan yıllık şikâyet sayısını yıllık satışlarımız ile kıyasladığımızda yüzde birin altında kaldığını görmekteyiz.” dedi. Müşterilerin kendisini dinleyen şirketleri tercih ettiğini belirten Gülgeç, “Şirketler ürettikleri mal ve hizmetlerin kalitesi ve fiyatı bakımından rekabet ederken, günümüzde bu durumun yeterli olmadığı görüldü. Artık rekabette şikâyet yönetimi, müşteriyi dinlemek ve müşterinin talepleri doğrultusunda mal ve hizmet üretmek de en az kalite ve fiyat kadar önem kazanmış durumda.” dedi.
Yargıtay’dan Şirketler Lehine Karar Tüketicilerin sesi olması gereken şikâyet sitelerinin cevap hakkı kullanmak isteyen firmalardan ücret talep etmesine ilişkin Yargıtay kararını da hatırlatan Gülgeç, “Yargıtay 11. Hukuk Dairesi, Ocak 2016’da, şirketlerin şikâyet sitesine herhangi bir ücret ödemeden kendilerini özgürce savunmaları gerektiği yönünde karar vermiş bulunmakta.” dedi.