Referandum bitti. Geriye tartışması kaldı.
51’mi büyük,
48’mi.. Yoksa bu rakamlar eşit mi? Eğer bu rakamlar eşitse, tüm matematik kurallarının yeniden gözden geçirilmesi gerek.. Ya ben bilmiyorum, ya da ilkokuldan bu yana tüm matematik öğretmenlerime sitemim var. Bana yanlış öğretmişler. Adamlar ülke yönetimine talip.. Ama sayılarla ilgili ciddi sorunları var.. Muhalefetin Genel Başkanından sonra gelen en etkili isimlerinden biri çıkmış ekranda bu konuyu tartışıyor. Yeni anayasa’nın kabulü için milletin gözünün içine baka baka,
EVET oylarının geçerli olması için % 99 oranını yakalaması gerekir diyor. Spikerden gelen can alıcı soru şu:
“hayır” oy’ları
51 olsaydı da,
EVET oy’ları
48 olsaydı nasıl bir tepki gösterirdiniz.. O başka diyor kelli felli muhalefetin ikinci büyük adamı. Zaten ortada bir sistem var, değişmesi için % 99’luk bir oranında
EVET çıkması gerekirken, değişmemesi için, % 50.01 yeter diyor. Bu; resmen ülkenin % 52’si ile dalga geçmektir. Zaten andavallının biri çıkmış,
EVET oy’u verenlerin yüzde bilmem kaçı ilkokul mezunu, cahil diyor. Bu nasıl bir yaklaşımdır, çözebilene helal olsun. İnsanoğlu yaşadıkça veya kıyamet kopmadıkça, bu kafa ile iktidar yüzü görmeyeceklerinden aslında bu tepkileri normal karşılamak lazım. Ben buradan
TÜRKİYE BÜYÜK MİLLET MECLİSİ Başkanlığına bir çağrıda bulunmak istiyorum. Meclis’e etüd dersleri koyun ve her dersin konusu;
51’in,
48’den büyük olduğunu anlamaları için bazı(!) vekillere 4 işlem matematik dersi verilsin..
Topla-çıkar-böl-çarp…..