Teknoloji geliştikçe suçlular fazla kaçamıyor. Bu da masum vatandaşı koruyor. Binbir emekle alınan eve gereçleri ve diğer ürünler de artık dijital güvenlik sistemleri sayesinde emniyet altında. Elektronik alarm sistemleri elektrik kesikken dahi hırsızlara geçit vermiyor. Pronet’in paylaştığı bilgiye göre alarm panellerindeki aküler, sistemin 24 saat boyunca çalışmaya devam etmesini sağlıyor. Böylece, Pronet kullanıcıları elektrik kesikken bile güvende oluyor. Sert hava koşulları ve günlerin kısalması nedeniyle, yaşanan elektrik kesintileri günlük hayatı kışın daha çok etkiliyor. Elektrik kesintileri sırasında karanlığa gömülen mahalle ve sokaklarda hırsızlık olasılığı da yükseliyor. Türkiye'nin lider güvenlik şirketi Pronet’in Pazarlama ve İş Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ediz Habip’in verdiği bilgiye göre, Pronet sistemleri, bu gibi durumlarda dahi ev ve işyerlerine tam koruma sağlamayı sürdürüyor: “Alarm panellerinde kullanılan aküler, sistemin çalışmasını 24 saat boyunca destekliyor. Böylece, Pronet kullanıcıları elektrik kesikken bile güvende oluyor.” Pronet 5 Korumalı Güvenlik Hizmeti ile hırsızlığın yanı sıra yangın, gaz kaçağı, su baskını, acil sağlık ve panik durumlarına da, elektrik kesik olsa bile müdahale edilebiliyor. Herhangi bir tehlike anında kullanıcı 7/24 işbaşında olan Pronet Alarm Haber Alma Merkezi tarafından ortalama 10 saniye içinde aranıyor. Çağrının niteliğine göre güvenlik güçleri, itfaiye, ambulans gibi hizmetlerin en hızlı şekilde olay yerine yönlendirilmesi sağlanıyor.   Pronet hakkında: 1995 yılında kurulan Pronet, bugün yaklaşık 200 bin aktif güvenlik sistemi kullanıcısı ve 5000’i aşan özel güvenlik projesiyle sektörünün lider şirketidir. Sunduğu güvenlik çözümleriyle kişi, kurum, kuruluş, öz varlık ve bilginin korunmasını sağlayan Pronet, ev ve işyeri güvenliğinin yanı sıra bankalar, alışveriş merkezleri, havaalanları, perakende mağaza zincirlerinin de aralarında bulunduğu birçok büyük kuruma yönelik hizmet ve çözümler üretiyor. Hizmetlerini hırsızlığa karşı önleyici ve caydırıcı tedbirlerle sınırlı tutmayan Pronet, abonelerine ‘5 Korumalı Güvenlik Hizmeti’ ile hırsızlık, yangın, gaz kaçağı, su baskını gibi olayların yanı sıra acil sağlık ve panik durumlarına da müdahale edebiliyor. İnsana ve teknolojiye sürekli yatırım yapan Pronet, bunun bir sonucu olarak alarm sonrası aboneyi ortalama 10 saniyelik arama hızıyla dünya standartlarının üstünde bir hizmet veriyor. 2015’te Türkiye’de En İyi Müşteri Deneyimi Ödülü’nü kazanan Pronet, 2016’da da çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en prestijli etkinliklerinden 11. Contact Center World Awards’ta, “En İyi Müşteri Deneyimi” kategorisinde önce EMEA Bölgesi (Avrupa, Ortadoğu ve Afrika) ve sonra dünya birincisi oldu. Pronet ayrıca, dünyanın en saygın iş ödülleri organizasyonlarından Stevie Awards 2016’da 4 altın, 3 bronz ödül kazanarak önemli bir başarıya daha imza attı.